Hemma

Datum: 2008-11-17 Klockan: 21:52:41 Kategori: Allmänt

Efter en kvälls jobb....

Känner mig ändå piggis... min mage har strulat lite så maten har de blitt lite si å så med. Ska väl gå ut å se efter om ja hittar nått att äta nu.... får hoppas magen blir bättre snart.

Det beror ju på något och de positiva är ju att ja vet varför... migrän = piller = magproblem... men nu har ja sluppit ta piller några dagar igen alltså borde de bli lite bättre.

Imorgon e jag å barnen lediga. Ska bli skönt... Daniel jobbar dock men vi hinner mysa på kvällen.

Hoppas solen kikar fram lite imorgon man blir alltid lite lite gladare. Annars får vi hitta på nått annat som förgyllar dagen.

Har lite att se fram emot å de e väl alltid skoj...



Julplanerna stöp visst... Daniel jobbar två dagar före jul... hade tänkt vi skulle ha firat dagen innan ja... hrm man får tänka om lite då.... Men va gör man? Jobb måste gå före. Nya planer... TUR ja inte hann bjuda hem nån bara för att ja e ledig... men vi får se hur resten av julhelgen ser ut. Jag jobbar hela jul å nyår men de blir jul ändå.

Nej mat va de...


Kommentera här 2 st

Kommentarer
PerNilla

OK skönt att det gick bra och hoppas ni får en bra dag när du är ledig imon.

Själv ska jag jobba några timmar imon så nu får det bli löggdags, godnatt.

2008-11-17 @ 22:13:32
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Petra

HEj! Det där med ju är så jobbigt. Men vi har beslutat att fira detta år var och en för sig med barn. Nästa jul ska vi hitta våra egna traditioner istället! Hur är allt med dig då?

kramar

2008-11-18 @ 08:23:54
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: