Kände mig...

Datum: 2008-11-03 Klockan: 11:05:41 Kategori: Allmänt

Så tung i skallen så ja la mig lite å somnade... en timma. De va perfekt.

I helgen tog ja bort en av mina pippis.... hanen... Grejjen va att ja trodde ja hade två hanar å tre honor... de visade sig att den ena hanen var en hona.... Så nu borde ja ha fyra honor kvar... nu hörde ja konstiga ljud från buren... hrm ja e helt förvirrad.. Den andra gråa e visst oxå en hona eller??? Kanske därför de två grå aldrig någonsin vänslades fast de va ett tajt par.. Då kan man verkligen säga att kindens färg INTE säger könet i detta fallet.... får nog sätta in en holk i alla fall.... hrm....

Nu sitter lilla pipet i knäet å tittar koncentrerat på mig när jag skriver. Hon e en liten klok tjej... hi hi..å helt ljuvlig. Detta är verkligen SOCKER.

Ska ta å grejja lite nu... ska nog ta promenad nr två med vovvisen.... de e skönt att komma ut å ja måste försöka bli bättre på att vilja röra mig. De e ju alltid så svårt att komma i gång.

Sedan e de jobbet som gäller. Imorgon har ja fackligt hela dagen å de brukar va skoj. Har ibland funderat på att sluta men nej de e som sagt skoj. Ska se om de kan vara något ja kan åka på i vår,, någon kurs. De va länge sedan. Vi har pratat om att åka på vardagsjuridiken samt en annan som spänner på två veckor uppe i Brunsvik. Vi får se.

PÅ onsdag bär de av på böljan blå. Ska bli grymt kul att träffa all å presentera Daniel... å äta gott å DANSA... de e grymt skoj när man har sin karl med sig. De bästa som finns.

Nu sover lillan i mitt knä å är en så fin liten kisse som vet hur man uppför sig... hi hi...

Dagens ord på vägen:

För att få något av någon annan måste du själv vara beredd att ge av dig själv. Kräv aldrig att någon annan ska veta hur du känner och veta hur du vill ha det. Håll ett öppet sinne å se dina medmänniskor och dela med dig av dig själv så kommer du få massa tillbaka. Ge aldrig någon annan skulden för en dålig rellation utan se dig själv i de hela och visa att du är bra och värd att vara tillsammans med. Älska dig själv å tänkt på att du duger. Att andra vill dig väl!!! Å slösa aldrig tid på vad andra gör å tror...

Ha en underbar dag önskar ja å KATTEN




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Jonas

SVAR: Pizza är alltid gott, synd bara att det inte är nyttigt oxå. :))

Hoppas att ni får det trevligt, det är ju ändå det viktigaste.

Kram!



http://jomari.se/2008/11/03/spontansex-i-helgen/#comment-9144

2008-11-03 @ 12:16:51
Länk: http://jomari.se
Anonym

jag älskar dessa lampor! jag har nästan en likadan i vardagsrummet! min pojkvän tycker att det är den fulaste lampan han har sett, men om jag kunde skulle jag sätta dom i alla rum! ibland suger det att vara sambo!! :)

2008-11-06 @ 16:26:14
Länk: http://wendialejandra.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: