Kväll igen..

Datum: 2008-11-10 Klockan: 20:40:57 Kategori: Allmänt

Dagarna går ju i en rasande fart... jisses typ...

Igår skrev ja om min oro inför jobbet på kvällen. Det gick jättebra. Men ändå finns ju oron i magen för eftersom vi inte har rett ut problemen finns de ändå kvar men ja har dock beslutat att ta dom när de väl kommer upp igen. Ja vet vilket förhållningssätt ja ska ha å kommer överlåta vidare saker till den som faktiskt ska ta i detta.. De e inte mitt jobb...

Åkte vidare å hämtade mina söner å vidare hem. Va så skönt att just komma hem igårkväll. Ja va så trött så fy.... Vi slappade i soffan framför teven en stund... underbart å vara med Daniel igen...mmmmm

Idag har vi haft en ledig dag tillsammans å den har vi utnyttjat till fullo.....Jag började dagen med att ringa en del samtal... fixa nya recept å även kolla upp lite hur vi gör med Oskars mage. Ska köra mjölkfritt två veckor nu får vi se....

 Vi åkte tidigt ner på stan för att köpa saker till att göra dörrkransar av... De vill Albin göra så imorgon ska vi gå ut i skogen å plocka saker till detta. De ska bli skoj. Sedan var vi å köpte lite saker till julklappar å present till Elina givetvis... Handlade även lite mat.... Vi var även å åt lunch ute.... va in på Jysk där vi köpte julklapp å även saker till kransarna å så ett sånt ljusnäs till ett träd ja har ute vid ytterdörren.

Sedan va vi på Ejes å fikade innan de va dax för samtal med August å även Oskars skolor å lärare. Två bra å givande möten...

Oskar å jag har sedan tragglat Egypten.... å så bar de av till byn å kalas för Elina.... UNDERBARA unge.. Hade köpt två påslakarn sett till henne som hon blev så glad för... ska ju flytta hemifrån nu till Norge så hon behöver ju lite att starta med....

Nu e vi alla hemma å ja ska ta en kvällsmacka å sedan massera min karl för de e han värd.

Imorgon e ja oxå ledig. Daniel däremot jobbar heldag på CSK å ja ska laga mat å bjuda min pappa... de ska bli sååå kul. Så nu ska ja rusa... svarar på kommentarer imorgon....







Kommentera här 1 st

Kommentarer
Elina

Tack för presenterna:) Belv jätte glad.

Och Augusts armband var ju jätte fint med:D

2008-11-11 @ 11:28:09
Länk: http://elinaapettersson.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: