Kvällen igen..... dagens jag är bra lista....

Datum: 2008-11-19 Klockan: 22:00:49 Kategori: Allmänt

Då har man jobbat å haft förbannat ont i magen. Maken har givetvis varit på apoteket å inhandlat lite saker som kan hjälpa mig i väntan på doktorn.

Väl hemma så e inte August bra... bara de att imorgon jobbar vi om varann men tyvärr med för lite överlapp för att få ihop de. Åker därför in å jobbar halvdag... hoppas de ska fungera...

Har tyvärr sånt där samtal med chefen imorgon på eftermiddagen, hoppas kunna byta å ta de på förmiddagen... vore skönt att ha de gjort.

Ska krypa ner i sängen nu... Danne har masserat mina fötter å tänkte ja skulle lägga mig medan ja fortfarande var avslappnad...

.... får se hur natten blir med lilleman... ska gå å titta till honom nu....



tror ja ska ringa å fråga BLOSSA å fråga var blåbären va i glöggen... hi hi hi...

NATTI gott folk...

Bra listan

Jag har varit pigg och orkat gå upp ur sängen lätt även idag
Jag har pratat ut om en sak jag tyckte var jobbig. Det kändes bättre efter
Jag har njutit av dagen och livet idag
jag har varit glad och tyckt det gått bra att jobba
jag har tränat på att säga att jag är bra som jag är
jag tyckte det var avkopplande att lyssna på en bok
jag har ringt tandläkaren efter mycket om å men
jag ringde även mottagningen idag
jag blev glad när min son inte hade fallit för frestelsen att göra sattyg i skolan
jag har räckt ut min hand till någon som behövde mig idag
jag e faktiskt LYCKLIG


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Stefan

Det där med tänder och bett som krånglar kan vara ett mörker. En tjej som jag känner höll på med gummiband, räls och operationer i flera år pga sitt felbett. Jäklar vilka bestyr hon hade. Men nu är det bra. :-D

Jo jag är ju dels ledig, bara en sån sak.

Sen ska jag övningsköra med Sylvie och sen ska jag på hockey i morgon kväll. Jipppie. Det var länge sen.

2008-11-19 @ 22:18:51
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Sessan is bride to be

Men jag tycker ju att din är jättefin =)



Åh pepparkakor... degen är ju bara så god! Nästan så att man längtar lite till julstök, fast jag är så opysslig av mig i köket.



Allt bra förresten?

2008-11-19 @ 22:40:37
Länk: http://sessan82.blogg.se/
Mindy

Så gott med peppar kakor.sov så gott.

2008-11-19 @ 23:23:33
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Kattis

Godmorgon!

Jag klarade mig så bra utan datorn men vet inte hur länge man skulle klara sig utan, hihi.

Hoppas du får en bra dag i dag med. Bra att skriva upp alla bra saker som hänt under dagen.

Må gott!

Kram

Du vet att du har ett halsband som väntar på dig,hihi.

2008-11-20 @ 06:43:21
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Stefan

He he he...skulle inte hinna över huvud taget. Till Karlstad är det 7 timmars körning minst, och matchen börjar 19.00. Blir en aning tajt :-D

Jobbaigt att det ena oftast ska leda till nåt annat. Men man får trösta sig med att om man håller ut lite så är ju oftast meningen med det hela att det ska bli bra :-)

Vad har ni för väder i Värmland i dag då? Här gnistrar solen i den snö som kom i går kväll :-D

2008-11-20 @ 08:48:15
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: