Söndag...

Datum: 2008-11-23 Klockan: 12:22:45 Kategori: Allmänt

Å jag har sovit underbart gott. Märkte visst när en kall make kröp ner men när de va i natt har ja inte en susning om. Vaknade å kände mig rätt pigg. Solen sken å de gnistrade fint i snön. Ja tycker om snön, de blir en annan kyla ute och vidare ljusare. Så sluta gnäll om snön.. tänk va härligt med en promenad i solen med gnistrande snö å barnen är ute och leker... De e fint å mysigt till Advent å Jul med snö.

Vi har tagit en promenad ner till konsum. Abbe har fått pippi på spenat så de blir spenat å korv idag... Gott å nyttigt som sjutton.

Har inga som helst planer för dagen utan tar den som de kommer. KOMMENTERA när ni e inne... de  e så trevligt!!!!!


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Laura

Ja, hittills ser det ut att gå bra för Odin i Åmål..hon ska bestämma sig till på onsdag hur det blir. Nu ska vi bege oss ut i skogen o plocka hem granris o pynta med...

Kram

2008-11-23 @ 12:42:30
Länk: http://lilladmamma.blogg.se/
Jenny

Underbar bild =)

Vi tog ockås en promenad, jätte härligt väder, älskar denna årstid, bara att klä på sig varmt. NU har jag lagt ut bilder på mitt hår idag,trots att jag inte skulle det =)

kram

2008-11-23 @ 13:05:35
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Sessan is bride to be

Nej, det är ju inte hur bröllopet ser ut eller kostar som ska förutspå hur ens framtid blir lycklig eller inte. Tycker att alla ska få göra precis som de vill, och jag är så less på att folk ska klaga att man inte gör "helt rätt" eller att man betalar "för mycket"...



En tjej på bloggen påpekade att det är slöseri med tid för att jag ens lägger energi på att planera min egen dukning. Asså, jag tycker det är kul ochdet är inte så att hela mitt liv och tid går åt att planera bröllop. Eftersom vi vill ha det på ett speciellt sätt, så är det bara bra att börja I TID!!! Och det är upp till var och en att bestämma hur mkt pengar man vill lägga ner på sitt bröllop.



Det är inte så att vi vill ha det dyrt, men det vi vill ha råkade kosta rätt mycket =(



Tycker att ett stort och pampigt bröllop är minst lika fin som att vigas barfota på en strand =) och tvärtom...

2008-11-23 @ 13:31:02
Länk: http://sessan82.blogg.se/
Stefan

Nu så!

Är jag tillbaka :-)

Känns att man lever, men det ska det väl göra efter en flytt antar jag ;-)

2008-11-23 @ 14:14:44
Länk: http://jalonen.blogg.se/
anne

Finns det något härligare än att vakna utvilad? Det gjorde jag också vid 7-tiden, det var fortfarande mörkt ute.



Idag har det varit pluggande för min del, inte direkt kul, men jag hoppas på att ny kunskap sätter sig och att jag får användning av den.



Jag tycker också om advent och jul, det är en härlig om än stressig period. Kanske skulle man våga vägra stressen!?!

2008-11-23 @ 16:08:51
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: