THE list... ;-)

Datum: 2008-11-23 Klockan: 21:42:15 Kategori: Allmänt

Avslutar dagen med listan..... idag får ja tänka till om ja ska få dit något tror ja men de SKA dit....

Jag är stolt över mig själv som har gått en ordentlig promenad
Jag är glad att jag fick mycket solljus
jag har vilat utan dåligt samvete
jag är piggare för att ja har vilat
jag är tacksam för att slippa migränen idag
håret står åt alla håll men ja bryr mig inte... jag gillar å ha mössa


Men idag kan ja oxå erkänna att ja mår dåligt över en sak men accepterar att de är så

Sover ensam i natt.... de känns tungt för ja hade behövt ligga å små prata med Daniel om en del saker men jag är glad att ja fixar att sova ensam nu.


Natti...



Något att önska i julklapp kanske?? hi hi...

Va önskar ni er i julklapp??

Me?? Ååå ..... vet en hel del... underkläder,, smycken.... saker till min servis ja sparar på... något ja inte alls förväntat mig kanske?? Skönhetsbehandlingar skulle va kul... en hotellnatt... resa... men mest av allt att få vara med min familj å njuta av att vara tillsammans.




Kommentera här 4 st

Kommentarer
anne

Ja, livet är allt en fråga om val och prioriteringar!

2008-11-23 @ 22:21:49
Länk: http://annnne.blogg.se/
PerNilla

Man kanske med borde göra sådana listor? Kanske man verkligen inser hur bra man kan ha det.



I julklapp önskar jag mig framför allt pengar så vi kan köpa oss en digitalkamera...



Ha det gott!!

2008-11-23 @ 23:32:12
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Anna Phe

Oj det var inte en liten skara ni var :) Jag har ingen koll på erat utrymme, men man tycker ju att det borde finnas någon hörna ;D



Vad gäller att köpa grejer som bli stående kan endast du själv svara på. Det har hänt mig också med andra grejer men inte nu, anledningen till det är att man verkligen ska vilja och vara motiverad. Min motivation ligger i att jag vill ha en snygg attraktiv kropp som både jag själv och andra trivs med, att få leva längre, vara fri från sjukdomar, att kunna unna mig godsaker utan att det lägger sig på vikten etc etc etc. Musik är en skitbra grej som peppar på ennu mera, tv om man kör hemma, leta shyssta bilder på något ideal man har. Variation är A och O, man sluta bränna om man kör samma saker och ledsanr som du nyss sa, jag kör mina redskap jag har här hemma, gör lite styrkeövningar man kan göra hemma, gå ut och gå, pass som finns att köra på youtube....sen kan man alltid göra gymmet och andra grejer som kostar enstak gånger.. Man väljer själv vad som passar och detta passar mig jättebra :) Om inte minst ekonomiskt :)

2008-11-24 @ 03:06:24
Länk: http://annaphe.se
PerNilla

OK jag ska nog med börja med det, men inte i bloggen utan i en dagbok som jag har hemma.



Dagen varit bra idag annars??

2008-11-24 @ 17:42:36
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: