Aj för..... va ont de gjorde...

Datum: 2008-10-13 Klockan: 14:28:10 Kategori: Allmänt

Detta låter ju som en stor baggis men ja råka slå emot min ena nagel när ja tämde tvättmaskin... hade ja haft mina egna naglar hade ja nog böjt den rakt bak men eftersom ja har akrylnaglar blev de en stum å hård smäll rakt på vilket gjorde att den bröts längst in å min egne nagel under fick en rejäl smäll... AJJJJ de gör skitont nu.... INte så mycket att min nagel blev förstörd utan mer att AAAAAJ va ont de faktiskt gör....

Så då har ja gnällt lite... ;-)

Idag håller ja på å grejjar inne... gjort de i flera dagar tycker ja... igår va de fint väder men idag e de grå höst igen...

Måste bara säga läs ANNA JANSSONS böcker... den sista nu va så bra men varför slutade den så??? Nu måste hon snabbskriva en lika bra bok ja måste få veta va som hände.... å hur allt blir... Nu har ja börjat läsa LOTTA THELLS senaste bok som blir den sista å avslutande av fem i sviten om Eva... LÄÄÄS kanon böcker..

Aj min nagel gör skitaont... kanske får pilla loss den dåe vi se hur min egen krake ser ut under men vill inte.... LIMMADE fast den andra...hrm... inget mera gnäll om världsproblem.

Tvättar som sagt... har bäddat rent i fem av sju sängar... de två sista har ja tagit ur nu. Tvättar å tumlar å viker... skönt att få rent å få undan.... Håller på att göra Chilli con carne nu... står å puttrar på spisen ska äta bara Daniel e tillbaka från AF.... skitstället på jorden å han såg verkligen fram emot att åka dit.... NOT

Damsugit rensat kläder vattnat blommor å handlat å torkat golv ja e rena husliga pigan idag så bara vi ätit ska ja inte göra en tumm till....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: