De e tidig morgon...

Datum: 2008-10-16 Klockan: 07:38:18 Kategori: Allmänt

Å ja känner mig knappt vaken....

Sovit å drömt hela natten... å nu ska barnen iväg till skolan. Ja pyser nog hem å lägger mnig igen ett tag. De regnar ute och är grått å trist. Men sedan ska ja ner å tagga mig å tillbaka till doktorn....


I tisdags så firade ja å maken ett år tillsammans.. efter matchen när vi låg å pratade i sängen frågade ja om han minns nå speciellt från vår kväll....va tänker du på sa ja??Han svarar:

-Ja ligger å tänker på...

Ja tror de ska komma md nå romantiskt..

- Magnus å hans finger...

Svarar han... alltså min bästa vän Anna hennes man Magnus fastnade med ett finger på jobbet under kvällen så bröt de ganska illa... BRA att han tänker på sina medmänniskor men UJ va romantisk han va... SUCK får man säga...


Har rastat Isak å sitter å väntar på att köra barnen nu bara....






Kommentera här 6 st

Kommentarer
Laura

Tack för de fina orden. Ja, allt känns ju lite orättvist just nu.

Har precis tagit en promenad med Odin och ska ta mig lite frukost o lägga mig o fortsätta läsa i min bok. Skönt att kunna koppla bort tankarna på annat. När ska du tillbaka till jobbet? Känns det bättre nu?

Kram

Jessica Anshagen

Svar: Okej men det låter ju som det kommer bli jättefint! Roligt att tatuera sig, jag funderar på att skriva Love i nacken.. kärlek betyder verkligen jättemycket för mig har jag kommit underfun med, det gör det väl iofs för alla men det känns som att det skulle passa bra på mig. Så kanske blir en liten Love i nacken snart med någon fin skrivstil :)



Kram

2008-10-16 @ 09:20:14
Länk: http://www.jessi.se
Linda

Haha et där är verkligen inte kul att höra när man vill höra ngt sött^^ har också varit med om det, man tänker att å nu liger vi här då tänker han säkert ngt sött=) Men nej då inte det inte=P

2008-10-16 @ 09:32:06
Länk: http://tornrosas.blogg.se/
Malin

Håller tummarna för dig hos doktorn....

Vad det gäller gossen, du har aldrig varit hos något medium eller liknande? Kramiz M

2008-10-16 @ 09:34:32
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
sussie

Fniss... Ja det va nog inte det svaret du hade förväntat dej?

Hur mår du annars då? Jobbar du eller är du sjukskriven?

Jag har ett par goa veckor framför mej... Söndag natt denna veckan,torsdag nästa vecka o v44 när barnen har lov här så jobbar jag bara söndagnatten.

Har bytt lite turer med en av tjejerna som pluggar.

Imorgon är det FREDAG! Härligt!

2008-10-16 @ 11:12:15
Länk: http://nattmorsa.blogg.se/
Daniel

Hej älskling. Hoppas allt gick bra hos tatueraren. Ska hoppa in i duschen nu innan jag drar väster ut mot nya arbetstimmar.

Älskar dig så himla mycket. Syns i kväll.



Puss puss

2008-10-16 @ 11:56:15
Länk: http://daanse.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: