Kvällen...

Datum: 2008-10-03 Klockan: 21:52:41 Kategori: Allmänt

Har haft en bra dag... fast lite seg i skallen mende har regnat å åskat idag så ja skyller på vädret. vidare blir man lite så av akupunkturen. Har ändå orkat lite hemma... GLAD. Nu e ja ensam med fyra barn då maken jobbar även inatt å de känns bra...KÄnner ingen panik alls... SÅÅÅ skönt.

Suttit med två av barnen å sett Idol... ilka kass låtar de gör... unga människor å skitlåtar var hittar de dom?? Elin har gett mig tusen komplimanger idag... håret örhängen klänningen kläderna osv osv... GO hon e.....Ska även köpa mig en Takida skiva då hon vet att ja älskar dom....

August har suttit å vickat på sin lösa tand... den e hemskt lös å den nya tanden har dessutom växt ut rejält så nu har han DUBBLA tänder... kan ju va bra å ha.... Sa till han att dra den den.....

- NEEJ säger han.... Då kommer ja svälja den.....

Ja lugnar han att nejdå givetvis gör du inte de... Då hör man Elin från andra sidan soffan kavat:

- Jag August har svalt TRE tänder....

Hrm ni skulle se sonens min... SKRÄCK!! Han vågade knappt ligga å se Idol i soffan kraken.... Nu har han dck lagt sig...

Imorgon va de visst bullens dag... August såg madicken tidigare å fråga om ja kunde göra sånna kringlor som Abbe gör... joo de kanske ja kunde under helgen.... Alexandra har beställt min kttgryta så ja vet va ja har å göra.....

Stora sonen tog bussen till bym å stannar hos moster å kusin i helgen... STOR han blitt...

Nu ska ja lägga mig. Finns inget bättre än å få krypa ner med en god bok när kvällen kommer de GILLAR å NJUTER jag av...

Sedan tycker ja flera saker känns hemskt positiva nu... Jag mår bättre å saker ser ut att ordna upp sig... De e så skönt.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Matilda

Du får ha en kanon kväll! :D

2008-10-03 @ 21:53:01
Länk: http://elitcyklist.blogg.se/
Jenny

Hallå frun.



Jag öppnade upp bloggen, det är ingen jävel som ska bestämma om jag ska skriva eller inte.



Hur känns det att vara fru? vet allla nu?



Kramar

2008-10-03 @ 22:52:46
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: