Luften gick ur mig....

Datum: 2008-10-17 Klockan: 18:14:27 Kategori: Allmänt

... å ja vet inte... TOM. Varför får man den känslan när man faktiskt har de kanon....

Ja vet va som felar... ja har inte en stor påse med godis i sängbordslådan.

JAAAA ni läste rätt....

INGEN GODISPÅSE I SÄNGBORDSLÅDAN

De e så hemskt vilken jävla kass karaktär ja har... ja som blev så duktig att ja faktiskt inte ens tyckte om godis men tyvärr va de lätt att få kroppen att minnas... Cola e inte så gott.. inte söt dricka överhuvudtaget är så gott längre,,än men ja övar...
Ja blir så trött på  mig själv... magen e på väg tillbaka å ja rör mig för lite å ja ska alltid börja de där nya livet på MÅNDAG... men ja har hejdat mig i två dagar å inte köpt den där påsen men ja mår ju skit... så ja borde ha köpt för att ja faktiskt har abstinens... typ

Maken lagar lite kvälla nu... gör de mysigt med ljus å så... men ja e bara sugen på den där godisen ja ser framför mig... å de där choklad kulorna men olika fyllning å TRYFFEL vore ju nice just nu... å några surisar...

FAN ja går upp i vikt å ja har dålig karaktär... inge bra alls....

Å ja SKITER i att ni tycker ja inte e tjock... ja HATAR när magen blir plufsig å hänger över mina jeans... ja gillar inte de PRONTO punkt...

Å så har ja ett annat beroende... men de va en annan dyrare historia...

Idag åt vi lunch ute... oxå en ovana vi har... vi hade ju varit å gaddat Daniel å ja gick i myskläder för ja fick ju inte ha nå skav på min höft.. tattoon ni vet... å VEM fan jobbade där nu om inte makens ex.... fan va ja retar mig att ja inte va SNYGGAST på stället.... i snygga stövlar,, jeans eller nå sexig kjol å ja ni vet perfekt i håret å bara så SNYGG.... istället glider ja in i mjukisbrallor... så till å med HON som stått å gjort mat såg bättre ut än ja... Gissa va hon tänker nu... JAG vet...

-Fan va han har bytt ner sig!

Hrm....Nåja NÄSTA gång hon får se mig där kommer ja ta alla karlar med storm,, JAG kommer va så jävla snygg så hon får ångest över va gräslig hon e....

;-) Hoppas ni har humor för de har jag....
För vet ni??? De e MIG han älskar MED mjukisbrallor!!!! hi hi... visst e de grymt bra... MEN lite retar de mig ändå att ja inte va snyggare.... ha ha..


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Kattis

Så mysigt.

Jag ska mysa med dottern och titta på Doobidoo.

Ha det så mys ikväll!

KRAM

2008-10-17 @ 18:59:55
Länk: http://kattis11.blogg.se/
jayne

Oj vilken bild du bjöd på där... fin och vacker bild.

ja du... det är ju så... han älskar dej med eller utan mysbyxor (utan?? hi hi hi). Men jag förstår din känsla också med magen utanför jeansen... förstår det såååå väl!!!!!!

Usch..lider med dej.. fredag och inget godis.. stackars dej... överlever du??? HUUUUUUUUU

Blir en stor påse imorgon????

Kram på dej

2008-10-17 @ 19:10:00
Länk: http://jayne.blogg.se/
Jenny

Precis, det är dig han älskar och inte henne !!!



Jag förstår dig precis, när det gäller godis, det är svårt, och man skjuter upp det hela tiden men nu kan vi väl peppa varandra istället?!



kram

2008-10-17 @ 21:34:34
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
jayne

bilden är superfin i du har varit superduktuig idag.

2008-10-17 @ 23:54:16
Länk: http://jayne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: