Munkfors

Datum: 2008-10-25 Klockan: 14:22:40 Kategori: Allmänt

Så då e man här...
På landet..
Å ja löver ej a inte snyggast på stället då vet inte ja.. e de inte mig alla vill ha då e inte Munkford redo ;-) MEN ja kommer ha grymt kul för de har ja alltid så e de bara... å ja har inte sett grabbarna på så länge så de ska blis å grynt kul att få ge Peter en kram som på den gamla goda tiden. HELT underbara kramar har ju den karln...

Idag blir min grabb tio....

Fan ja e seg å tröttis får nog ta mig lite vila nu så ska vi göra lite go mat sedan,,, ha trevligt.

Sedan göra Munkfors.

Gissa när vi va på de lilla centrumet kom de GIVETVIS en person från byn... otroligt. MEn men... så e de visst alltid.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
ina

haha! du har en fin avslappnad stil. farligt! alla vill ha dig, hihi! mina mungipor gick upp igen:) annars är jag så himla trött och hur jag har nysit;) liksom hela min insida vill komma ut genom näsborrarna! vi ses tjejer! skulle jag också till ditt ställe nån gång? du är då bra på att muntra upp en människa:) kram!

2008-10-25 @ 17:26:30
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Jenny

Hoppas att du får en trevlig kväll, med många kramar ;)

Kanske lägger in bilder?!

Kramar

2008-10-25 @ 21:41:51
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
anne

Du får väl ta och avlägga rapport om gårdagens (och morgonens antar jag) övningar! Gick det vilt till?

2008-10-26 @ 09:03:46
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: