Natta

Datum: 2008-10-17 Klockan: 23:55:43 Kategori: Allmänt

Inte en unge i soffan så långt vi kunde se....

Vi skulle ju se IDOL vi å barnen....

August kom in strax innan de börja å fråga:

-Blir de godis?

-Nej de e inte lördag.

-Okej ja borstar tänderna nu å lägger mig kan du säga till de andra å sluta skratta.

Å där gick han....

Tre av barnen va på ett av rummen å de skulle komma sen för de gjorde en film... filmade med en mobil....

Stora grabben talade om att Idol de såg han inte.

Men vi kollade å njöt ändå av att känna varandra nära.

-Vill du ha ått att dricka? frågade maken

-Gärna Hot shot... typ fyra, svarade ja å log.

En stund senare står:



MIN karl. Han e bara de bästa som finns...

En stund senare drar stora sonen iväg.. De ska pratas radio.... timmarna går vi ser en film barnen sover... ett mess kommer...

-Mamma ring in å önska en låt!

Ja ringer radio kanalen de kör...han som svarar låter lite chockad att någon ringer in... tror sonen arrangerat detta.. ja önskar en låt med Barbados OM man nu får önska...

-Hrm visst vi ska leta på en,, va va de du hette?

-Therese


Nu är vovven rastad... å ja e tröttis... Sonen kommer snart... Även min underbare man... han e de finaste som finns.... å han e min. Älskar honom PRECIS som han e... han e de finaste som finns å ja känner mig älskad å de e väl härligt?






Kommentera här 4 st

Kommentarer
Jenny

Duktig du är... själv åt jag thai men imorgon så ska jag ge gärnet, och inga kolhydrater alls kommande veckan :)

2008-10-17 @ 23:58:39
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
ina

haha! det är något så likt och unikt över er båda. ni är också besläktade själar! kram på er! du är så bra som du är, vad vill du mer? vad betyder "snygg" förresten? finns inte två människor som tycker lika om de tycker de dom själva tycker. de flesta är etikettpåverkade om de ska tycka om t e x blondiner eller brunetter eller... ja, du förstår nog:) ha det så mysigt som bara den denna helg!

2008-10-18 @ 02:39:34
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Elina

Kommer med till dig på Söndag, får se om kim blir med, beror på när hans buss går hem till norge igen.

Det var en polis som dog i karlskoga för några veckor sedan, och han var släkt med Marie...



Kram

2008-10-18 @ 09:19:52
Länk: http://elinaapettersson.se
sussie

Mysigt ni hade det! Här var det oxo mys på högsta nivå. Lite rödvin blev det o två lakrits shotar.

Vi va lata o hämtade pizzor. Såg på tv o badade bastu. Göttgött!

ha en bra dag!

kram

2008-10-18 @ 12:16:03
Länk: http://nattmorsa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: