Saknad....

Datum: 2008-10-22 Klockan: 21:55:43 Kategori: Allmänt

Idag har ja tänkt en hel del.... både på de ena å de andra. När ja sedan åkte hem å hörde Takida så kom tankarna tillbaka på hur mycket ja faktiskt saknar min vän M...... saknar alla stunder vi skrattat å pratat å trätit och hjälpt varann genom massa saker. Saknar verkligen honom som va en av mina allra bästa vänner... å ja hoppas att han en dag ska komma tillbaka... för de e så sällan man hittar någon som han.

Trodde han va min vän för livet.



Ja sänder alla mina tankar till honom ikväll å hoppas han känner att ja finns kvar....



 DANIEL! Tusen kyssar å kramar till DIG för att du är min... Att du gör allt de där som bara du kan göra för mig. För alla skratt alla tårar du torkat på  min kind.. för alla kramar alla goa kyssar du gett mig. Allt hopp om livet å viljan att leva livet. Du har gett mig så mycket och ja hoppas vi får ett underbart å lyckligt liv ihop... Du e min styrka du e min glädje å alltid mitt hopp när livet är tungt.




Å till min ALBIN... givetvis slutarman inte växa för att man tar en alvedon mot växtvärken... du kommer bli en stor kille du med en dag... ÄLSKAR dig ungen min..





Kommentera här 3 st

Kommentarer
ina

jaaa! visst är det konstigt att vi är så komplicerade och behöver olika saker i livet och olika slags närhet med människor. Daniel är ju din men jag tror jag förstår ganska väl vad du pratar om. man har förlorat någon som är en del av sig själv, vore sig han finns här eller inte. det går liksom inte över. menar du så? eller är det saker som känns ej avklarade mellan er som gör att man mår så och längtar så starkt? vad säger du? kram!:)

2008-10-22 @ 22:14:34
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Linda

Aa ungefär som alla jobb då, det har sina upp och nedgångar.



Jag har hund jag, det är grymt mysigt det också=)

2008-10-22 @ 22:26:12
Länk: http://tornrosas.blogg.se/
peter pc carlsson

Ibland kan man inte göra mycket annat än att sträcka ut sin hand.

2008-10-22 @ 23:24:16
Länk: http://enbart.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: