Torsdag...

Datum: 2008-10-09 Klockan: 12:56:20 Kategori: Allmänt

Idag hänger regnet i luften å de kommer ner lite blött hela tiden.... sånt där smått smått eller om vi vill kan vi kalla de fint fint.....

Legat å slöat på förmiddagen och fått iväg de små liven till skolan..... Sedan gått en promenad. Måste föröka röra mig nu när ja mår bättre så ja kommer igång med mina axlar... Å nu orkar ja detta så de e skönt. Sedan gör ju den friska luften massor även om de regnar...

Börjar känna mig väldigt rastlös men ja vet dessvärre inte va ja ska hitta på... nu vill ja UUUT UUUT UUUT.... Vet att Barbados spelar i Karlstad idag å ja hade tänkt åka på de egentligen men ja har inte lust med just de... eller joo de hade varit jäkligt skoj men ja avstår nog....

Har inte riktigt den lusten att göra mig iordning å dra iväg.... men ändå vill ja hitta på nått konstigt att ja inte vet vad.... men de e som vanligt.

Ska grejja lite nu.... eller fortsätta ta de lugnt som ja ska...



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: