Usla bilder..men de e bilder.

Datum: 2008-10-26 Klockan: 13:07:03 Kategori: Musik

Min mobil tar visst skitbilder eller så kan inte ja fota ha ha ha... skit samma....



Den GULE på plats..



Å de va alltså här de spelade... grabbarna som skänkt mig så förbannat mycket under så många år.



Detta gjorde mig så glad... å att de sparat denna.. den va tom men ändå en gammal hederlig kondomautomat... de e grejjer de...



Å så denne OTROLIGT duktiga basist som e guld på sina låtar han sjunger... hane bara bäst...

KRAM på dig verkligen... Får tja lite på myspace på dig..istället.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Petra

Jo jag vet, men det skulle ta han 6 timmar att komma hit å lika mkt på söndagen, då får man bara en dag ihop...usch jag vet inte hur jag ska göra. Men å andra sidan så vill ju jag bli lycklig för en gång skull. Jag offrar mig för barnens skull hela tiden!

2008-10-26 @ 13:12:10
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: