Dagen

Datum: 2009-04-14 Klockan: 21:42:32 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag har absolut ingen energi till detta...

Ska sova men skriver dagens lista


Hjälp mig orka lite lite till imorgon
Hjälp mig se de lilla positiva i de som händer
Hjälp mig tro på framtien och livet

Jag är så tacksam för alla dom som hjälpt mig igenom denna sjukdomstid
Jag är tacksam att jag har läkare som förstår
Jag är tacksam för att ja orkat dagen
Jag är tacksam för sjukskrivningen,, gud nåde F kassan om de inte accepterar denna

Jag visar alltid glädje och tacksamhet mot de som förtjänar de runt mig
Jag är värdefull
Jag är fin som jag är
Jag är omtänksam

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Positivt idag

Jag har orkat vara vaken hela dagen
Jag har fixat med en uppgift jag fick av Daniel trots ångest
Jag får fortsätta vila, jag behöver de
Magen fungerar bättre
Jag känner bättre när ja behöver äta
Att äta går lättare
Jag har fått en del svar
Nu ska ja lära mig leva med svaren och lära mera
Jag e skittrött å kommer sova som en gris



NATTI

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Elina

Utskriven enu??

Tar din tomhet från bloggen som att du är kvar på sjukhuset enu en natt :(

Vill att du ska vara frisk

2009-04-14 @ 23:32:28
Länk: http://elinaapettersson.blogg.se/
anne

Är du utskriven nu då? Har du fått svaren från patologen?



Jag hoppas du sover gott. God natt.

2009-04-15 @ 00:16:03
Länk: http://annnne.blogg.se/
Afrodite

Godmorron och hoppas att du fick sova gott! =)

Låter som om det går på rätt håll! Ett steg framåt i alla fall...och säkert något steg bakåt emellanåt, men på rätt håll i alla fall! Skönt! Kämpa på, du kommer att klara det! Skönt att höra att du har omtänksamma människor i din omgivning, dem behöver man när man inte orkar själv!

Kram på dig och hoppas du får en så fin dag som du kan! Ta hand om dig!

2009-04-15 @ 08:30:54
Länk: http://afrodite.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: