Det är POSITIVT,,, mitt i natten.

Datum: 2009-04-07 Klockan: 01:48:03 Kategori: sjukhus/sjukdom

Man ska se saker från den positiva sidan. Jag e ju så GRYMT negativ... Men när ja positivt tänkande e tacksam för att ja somnade så vaknade ja några få timmar senare,, för ca en timma sedan alltså halv ett MITT I NATTEN,,,för magvärk å buller å DIAREE...Det är som ett STORT åskväder i min mage å det gör ONT,,, även i min rygg...

Vad finns de för positivt med att ha diareer dygnet runt,, vattentunna.... vad ja än äter kommer omedelbart i retur...Å OM ja bara har dropp ja då har ja OXÅ diaree för tarmen tar upp de vatten som finns i kroppen å så kommer de ut.

Positivt? ja GUUUUD ja, ja blir SMAL! Lovar att den lilla valk, för ja vågar inte säga ja e tjock om magen för de e de ingen som tror på,, hrm,,, MEN till vilket PRIS blir ja smal??? Är detta inte negativt??? Min kropp hinner inte ta upp de näringsämnen jag behöver.... ja kanske får näringsbrist?? E de positivt. Jag får ligga kvar på sjukhuset för ja måste d ha dropp... e de positivt? Jag får inte vara med min familj... Jag får spendera mer tid på TOA än någon annan stanns... min lilla arma rumpa gör ont... ja känner toaringen på baksidan av mina ben,, det går åt mängder med toa papper, min hud är torr pga av vätskeförlusten.... jag har ont i magen å ja kan inte ens släppa av en skit utan att gå på toa...Jag blir oxå orkeslös av näringsbristen å får brister av saker,, jag känner mig utmattad. HUR ska ja må psykiskt bättre då?

Nej de enda positiva är att Loperamiden är LILA och grön i färgen... nästan ROSA....å att ja blir smal till BEACH 09....

Jag har en positiv sak till med att ligga här. Man orkar inte bry sig om hur man ser ut så nu du du som tyckte ja såg såg så gammal ut och trodde ja inte gjorde nått med mitt utseende. Nu orkar ja inte bry mig. Ja ligger i min sjukhusshorta,,, mina gubbkalsonger å brynen e knappastt väl plockade å ja lovar musen har aldrig varit så hårigt....Å ja, de jobbar en hel del KILLAR här...

Daniel å ja skojar alltid om att när någon tittar på en eller verkar nervös säger vi att OJ HAN VA NOG KÄR I MIG...Istället för att tänka Å HRREGUD har ja spenat mellan tänderna?? å när Jocke va nervös när han skulle sätta infart på mig å misslyckades vilket INTE e konstigt på mig frågade elaka jag om han varit sköterska länge... killen 25 år gammal blev nervös... Daniel sa givetvis FAN HAN E JU KÄR... ja såklart... POSITIVT tänkande klart ja e läckere i denna outfit å håriga ben,, håret åt alla väderstreck å ja till å med LUKTAR SJUUUK...

MOOOHAA HAA HAA.... jo visst.... Tur ja orkar duscha i alla fall...

Nu verkar min medicin gjort liite liiite nytta... de bullrar bara... tänk om morgondagens nya medicin kan f å vara ROSA,, nu har ja ju många färger på pillren ja äter... men ROSA,,, vilken DRÖM...

NATTI

PS: hittar någon något POSITIVT i detta ja skriiiv!!!

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Ramnissan/E-C

Hahaha.. Näää, det var inte så mycket positivt här inte..ler.. MEN.. Det positiva är ju att du inte är död, förlamad eller har tappat din humor mitt i allt..:)



Kraaam

2009-04-07 @ 09:44:36
Länk: http://ramnissan.se
Zara

Stackare, låter inget skoj.

Hoppas de kommer fram till vad det är för fel och att du blir bättre och får komma hem snart.

Jocke? Låter som du är på 3A, hade min praktik där, de är jättesnälla.

Kram

Maddis

Det positiva är att du rör om i läkarnas huvuden så att de verkligen få använda sina kunskaper för att hjälpa dig.

Och du blev i alla fall sjuk hemma i Sverige, där vi i alla fall har en relativt bra vård om man jämnför med vissa andra ländre.

Och jag är övertygad om att de kommer finna en lösning till ditt problem så att du snart blir frisk och får komma hem till din älskade familj.



Sänder även med många stärkande tankar och kraft till dig och familjen

Kramizz

2009-04-07 @ 16:59:25
Länk: http://maddizz.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: