Hört på vårdcentralen

Datum: 2009-04-15 Klockan: 17:09:47 Kategori: Allmänt

När ja satt på närakuten för att mamma skulle få hjälp med sitt knä kom de in en pappa med en liten son. Pappan sätter sig och tittar i sportdelen av dagstidningen. Pojken tittar oxå i tidningen. Tittar på sin pappa å undrar:

- Är han bäst?

-Vem? frågar pappan

Pojken pekar på en sportkille i tidningen.

-Neeeej säger pappan. JAG är bäst på ALLT vet du ju.

Hrm..... varför e han då hos doktorn för att fråga vad för prickar sonen har på kroppen??? ( vattenkoppor ) Å HUR kan man säga till sin son att man är BÄST på ALLT???

Bra att ha bra självförtroende men som de säger i ARN högmod är inget bra alls.....

Å man får ju le lite. Alltid något. Å förresten så vitt ja vet e de JAG som e bäst på ALLT ha ha ha.... BLINK BLINK

Kommentera här 6 st

Kommentarer
Pernilla

Trevlig blogg du har :) Jättesnyggt då man kommer in på sidan å det som kommer fram sakta :)

2009-04-15 @ 17:38:46
Länk: http://anderspernilla.blogg.se/
Anonym

Trevlig blogg du har :) Jättesnyggt då man kommer in på sidan å det som kommer fram sakta :)

Revolverbritta

Inte vet jag vart det första jag skrev tog vägen ....

Självförtroende i all ära men lagom är ju ganska bra! Roligt att du har positiviteter idag oxå!! Försäkringskassan kommer säkert inte att ha några invändnigar!! Det kommer att bli så bra så! Ha nu en trevlig kväll!!

2009-04-15 @ 17:52:28
Länk: http://revolverbritta.blogg.se/
Linnea - Rösta på veckans blogg!

Hej! Tyvärr blev du inte en av de 5 nominerade i min veckans blogg tävling, Jag var att det är ett tråkigt besked, men det är inte alls lätt att välja ut bara 5 stycken. Och tyvärr hade du inte turen med dej. Men jag ska säga till dej nästa gång jag startar en veckans blogg tävling. Då är det är bara att prova igen!

Ha en bra kväll hörru!

2009-04-15 @ 18:13:55
Länk: http://princessbling.blogg.se/
Ninni

Bäst på allt jojo!!



Jag får en medicin som heter Tryptizol..det är en medicin mot depression den ges sällan för det numera.

Det är en väldigt svag dos som jag tar till natten.

Den lugnar tarmen...förut kunde jag få skov en gång per månad ungefär...jättejobbigt.

Otroligt ont i magen och sen diarréer...det höll på allt från nån timme till en hel dag.



Men som sagt nu är det sällan..jag kan få jätteont i magen nu också men då är det oftast över på ett par timmar.



läs på nätet finns massor med bra information.

Hur tyckte du koloskopin var....i ärlighetens namn tyckte jag det var hemskt!



kram

2009-04-15 @ 18:22:00
Länk: http://ninni.blogg.se/
vampireslave

än så länge sköter de sig ;) och ligger båda två med sina huvuden nedåt. då blir det vanlig förlossning om läkaren tror att de klarar av det. och det hoppas jag verkligen på! =)

2009-04-15 @ 18:52:03
Länk: http://vampireslave.bloggagratis.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: