Kväll igen, Erik Billing, å Backyard Babies....

Datum: 2009-04-15 Klockan: 22:31:23 Kategori: Böcker

Å ja ser fram emot Robinson.... visst e de en sjuk bedrift ha ha ha.... De e ju veckans höjdpunkt på teve ja som knappt ser teve,,,, hrm men ja gör ju de igen. På all möjlig skit för att ja inte orkar läsa. Ja fattar inte??? Jag brukar inte ha ro att sitta i soffan,, ligga å se skiten som e. Nu kan ja all reklam utantill å SPYR på den efter dagarna på sjukhuset.... De borde lägga de pengar som de lägger på skitprogram på teve på att ta bort reklamen å göra lite bättre serier å FILM istället....

Men Robinson vill ja ju se. Ja gillar Erik Billing ja.... vilken KILLE... Bara dialekter gör mig SVAAAG....Tänker GENAST på M fast ja inte borde. Fanskapet hör ju inte av sig å verkar vara en lika stor skitstövel som vilken kille som helst. Han behövde mig... jovisst de ser ja ju nu... TRÖTT... MEN han va mitt allt å ja saknar han så Eriks ljuva dialekt får mina tankar att hamna på allt gott vi hade.... Å sedan e han fan så cool. Inte bara till utseendet utan tankar å sättet han har. Gillar... mmmm a lot.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

THE list....

Hjälp mig orka besök imorgon. ( sååå glad!!! Två arbetskompisar som ja GILLAR a lot kommer imorgon.... )
Hjälp mig vara piggis

Jag är tacksam för ännu en dag i lite positivare å gladare andra
Jag är tacksam för allt ja orkat ( å då menar inte jag att de mäts i de men ja e glad att ja klarar vardagen )
Jag är så grymt tacksam för den vård ja fick när jag låg inne

Hrm samling positiva saker med JAG

Jag är duktig som orkar å som vill livet
Jag är positiv
Jag är glad över att min kropp fungerar ganska bra
Jag kan äta bättre
Jag njuter av livet mera
Jag är tacksam och glad
Jag ser fram emot framtida saker men ja nöjer mig med de lilla

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Vet ni,, GUD va man kan sakna en människa,, å även en som man aldrig har träffat. Sakna så de gör ont i själen. En människa som behövs där och som verkligen betyder så mycket.

Jag ångrar så mitt förra förhållande. För om vi aldrig hade träffats hade så mycket inte hänt. Å ja hade haft kvar min bästa vän. Tyvärr har ja ställt till de så förbannat så ja inte e värd henne men ja saknar henne varje evinerliga dag. MYCKET.

Jag saknar M oxå... MYCKET,,,, men där tänker ja nu att vad han än sa så blåste han mig lika illa som så många andra. Jag går på de varje gång.. Ändå saknas han mig.

Två saknas mig å sånt gör ont. I finns så nära... å ändå så långt bort å ja vet inte hur fan ja ska få några svar men får väl en en gång inse att jag inte är värd en förklaring och annat.... hur hårt de än känns. Hoppas bara att hon vet å även han att ja alltid finns här va fan som än händer. ALLTID....

LOVE!!!

tyvärr läser nog ingen av dom detta.... suckis...

Men om ja skulle leva med en annan tjej så vet du att de e DIG ja vill ha!!!!!! Som fru...



Mamma frågade till å med idag om vi inte skulle umgås igen. Ja tror till å med hon saknar henne. Å ser att JAG gör de. Hon tyckte JAG skulle ta första steget för de måste någon. Hon kunde inte tro att hon inte ville vara min vän.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Fick ett tips om några böcker... börjat lyssna om Vampyrer men nja njä ja vet inte.... de tar sig inte... ja har gett upp så istället läser ja broschyrer om min sjukdom samt BLOD SVETT Å DÅRAR biografin om BACKYARD BABIES.... LÄS den... den e underhållande för vem som helst. UNDERBAR.... vilka rockers även om ja inte skulle vilja leva deras liv.






Bilderna är mina egna... De e från Karlskoga för tja va sjutton kan de va???? Fyra år sedan?? I år såg ja dom inte... hade chansen men nja ja la ner. Efter denna spelning fick ja faktiskt ett personligt svar på ett mail av Dregen. Så nästa gång ja kommer ska vi festa ihopa.... så ja orka inte de denna gången ha ha ha ha... men jo de e sant.

Love that guy... så skön så å Nicke Borg mmmmm..... jodå...

Å JOhan lirade faktiskt med Barbados på en Ålandskryss ja va med på.... Deras fd busschaffis har faktiskt kört The Hellakopters så de finns ju kontakter där...



Nope.... OVER AND OUT.

Kommentera här 6 st

Kommentarer
Pernilla

Jag e exakt som dig med Robinson, älskar att ligga i soffan å klaga på att dom bara klagar S Men dom visste vad dom sökte till..

Resten du skrev.. Om dom du saknade.. Trist om ni tappat kontakten.. Men, hitta tillbaka, jag håller tummarna :)



Nu ska jag hoppa i bingen. Natt natt/ Pernilla

2009-04-15 @ 23:09:55
Länk: http://anderspernilla.blogg.se/
Barnens Hjältar

Mycket att läsa idag..känns som du är lite gladare idag trots allt?

Må gott

2009-04-15 @ 23:20:45
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Elina

Jo jag vet ju att du har vart hemma sedan dess men viste ju att du skulle få åka tillbacks på måndagen så trodde du skulle få vara kvar någon natt där då.

Så det var en tarm sjukdom?

Hmmm, vad ska man göra åt det då? Bara äta medecin och hoppas på att du mår bra eller?

Hmmm,saknar dig i alla fall

Pusss

2009-04-15 @ 23:29:51
Länk: http://elinaapettersson.blogg.se/
Susanne

Godmorgon!!! Itressant läsning. Idag hoppas jag att det åter blir fint väder, jag tycker inte om när det kommer regn för då blir man ju inne sittande och det vill inte jag är en ute männinska. Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-04-16 @ 07:05:18
Länk: http://vejers.blogg.se/
Stefan

Det var mig ett långt inlägg det :-D

Vi mår fint här uppe. Förutom att det snöar då :-(

Det känns skönt att veta att du är på fötter i alla fall. Var riktigt orolig där ett tag.

Ta hand om dig vännen

Kram

2009-04-16 @ 09:26:33
Länk: http://jalonen.blogg.se/
PerNilla

Tack ska försöka krya på mig...man blir helt slut av febern, men förhoppningsvis är man bättre snart igen.



Hoppas att du får en bra dag, kramis.

2009-04-16 @ 10:18:49
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: