ERKÄNNER

Datum: 2009-08-28 Klockan: 20:37:41 Kategori: Kropp å själ/ADHD

JAAAA jag är svag för underkläder.... å JAAAA skor med.

Å strumpor,, sånna långa... och strumpbyxor....

mmmm de har jag konstaterat. Och nu har jag nog mer än nog... ELLER???

Hi hi

Idag köpte min man mig något sånt fint och stoppade i en kartong....Visst är han go som vet va frugan vill ha...

 hi hi hi....

och skokollektionen har utökats...

Känner mig väldigt upp i varv..... Jag rensar oxå så jag lovar jag köper inte BARA...

Nu är det en helg med jobb.... å imorgon hoppas jag att vi ska få kika på ett tillskott i familjen.

Jag vill ha en ny bil med för den jag har vill jag inte ens se på VYKORT!

****************

När livet snurrar fort, när livet tar fart. När jag inte riktigt hinner med, det är då jag ska ta ett djupt andetag och sätta mig ner. Sätta mig och tänka att det finns flera dagar och nya tag att ta... att det som snurrar måste saktas ner så jag inte ramlar av i farten. För JA det snurrar fort som en karusell och jag blir yr och mår illa och känner att jag nog har åkt för fort. Just där är jag nu när det snurrar för fort. Varför kan ingen förstå att något är på tok fel? Men JAg vet att det är fel. Förbannat fel och ändå följer jag med i snurren tills jag ramlar av.


Varje kväll möts jag av er TRE.... vilka är ni? Vad vill ni? Jag känner inget budskap och jag känner mera obehag än någon annan gång jag mött spöken... Snälla svara när jag frågar.



Kommentera här 7 st

Kommentarer
Anonym

Hoppas du får en trevlig fredagkväll! kramar



http://musicrecord.blogg.se

Malin

Vissst är det så, som tur är, så är värk inget livshotande... jag brukar tänka på det när allt är som värst!! Kramiz

2009-08-28 @ 22:16:34
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
PerNilla

Vad snäll din man är :)



Nja det är sådär med huvudvärken men hoppas den är borta tills imon, har ju planer då och vill helst inte vara småkrasslig då!!



Så du gillar Jake, hmm tyckte sådär om honom men ändrade uppfattning om honom i fjärde boken. Men jag gillar ändå Edward bäst :)



Ha en fortsatt bra helg, kram.

2009-08-28 @ 22:41:57
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Soffie

va goo han är din man,

å va fint skrivet har du skrivit det själv,

kram å ha en bra jobbhelg!

2009-08-28 @ 23:05:17
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

anna

gulligt av din man, varken jag eller min man bryr oss det minsta om underkläder, jag tror jag 'r det osexigaste som finns på den fronten!

2009-08-29 @ 15:42:14
Länk: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Johan

Hur många par skor har du ungefär?

2009-08-29 @ 22:49:12
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: