JAG

Datum: 2009-08-05 Klockan: 11:04:19 Kategori: Allmänt

Har inte kommit ut i det fina vädret ännu. Sitter här i min bikini och SKA gå ut. Funderar VAR i trädgården JAG ska börja. VAD jag ska ta tag i.

Vi ska äntligen få klar häcken. VI ska grejja lite idag....


Bild: Klematis

Lusten för trädgården har sipprat ut. Ut genom mig och bort... vet inte varför. Jag har redan tagit reda på en trädgård som var gammal och igenväxt. Nu har jag en till. Och ensam orkar jag inte.

JAG har tappat lusten.

JAG vill mest ta igen mig

JAG ska gå ut och grejja nu.




Kommentera här 1 st

Kommentarer
marie

Strunta i alla måsten o njut av dagen, lugnet o värmen.

ha en skön dag. kram

2009-08-05 @ 11:51:05
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: