Tid...

Datum: 2009-02-05 Klockan: 14:39:53 Kategori: Allmänt

...Som många av er märker har jag inte alls den tiden som jag lagt innan på bloggen. Jag tappar även läsare. Antar att det man skriver om inte är så intressant för den stora massan. Jag har ju inte en sådan blogg som Bella har med mode och innesaker. Utan saker som beskriver min vardag å mitt liv. Sådant kanske inte är så intressant. Sedan vet jag att ja stundtals har lite skojjiga saker att berätta men de duggar mindre tätt just nu. Jag har svårt att få till den där humorn som ja tror vissa gillade... Det händer inte så mycket humoristiska saker....

Jag skriver Jag är bra boken i en skrivbok nu för att kunna gå tillbaka och gör det sällan här. Jag vet inte men jag har funderingar på att lägga ner bloggen. Att bröja skriva i dagboksform igen.

Tänk va dagböcker jag har skrivit i min dag... så mycket tankar... Hej BETTY skrev jag varje dag....Ja dagboken fick namnet Betty å jag vet inte varför. Men det var lättare att skriva till någon å någon blev just Betty.

Känner mig ganska trasig just nu.... men när det blir stora påfrestningar blir det lätt så.... Men ja kämpar på. En dag i taget och jag ber om HJÄLP varje kväll i min bok om det jag behöver styrka till. Jag är inte troende men man behöver inte tro på en gud för att be om hjälp i vardagen. Be om det du känner att du behöver hjälp med. Att orka stiga upp eller klara en arbetsuppgift du är rädd inför... be om hjälp att orka vara stark eller vad du känner att du behöver hjälp med. Detta gör att du inte oroar dig så mycket för "problemet" under natten å så sover man bättre.  Jag försöker se allt positivt... vända det till något positivt hur svårt det än kan vara...

Igår ringde Albins kompis å idag ska han med på något som heter Torsdax.... i PINGSTKYRKAN.... nu får ja be om ursäkt till alla er som tror men jag är inte troende å inte med i någon kyska alls.... Så hemma skojjar vi lite om detta att vi borde gå med i en församling å ja ni vet att alla ska upp varje söndag för att gå på Gudtjänst osv... barnen får nästan slag.... men nu ska han den ena vara med på detta...ler...... Men nej de e inget fel de ordnar mycket bra för ungdommar å ungar å de e inte fel.... men ja va tvungen att fråga mamman om de va Pingstvänner å jo visst var de så.... så man vet... Albin svär ju som en borstspindel så han kanske kan behöva lite herrens ord på vägen... ;-D Hujedamejjen...

En parantes.... Men BE om hjälp... de får man... å sedan tacksamheten den e bra att rada upp så man ser va bra man trots allt har de....

Längtar just nu hem...

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Stefan

Vila eller frisk luft funkade ju inte, så jag får väl ta till det sista alternativet. Ska bara försöka få med tanten på noterna också ;-)

Jag ska väl erkänna att Annica gör det mesta av jobbet med kortet, men jag hjälper till med det jag klarar av bäst. Ideér :-D

Jag skickar en jättestor bamsekram, så kanske det känns lite bättre.

KRAAAM

2009-02-05 @ 14:56:40
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Anki N

Inte ska du sluta blogga?! Sin blogg kan man ju skriva av sig i och ha som trogen vän även om gästerna inte kommer o hälsar på varje dag. Se den som din egna lilla dagbok. Jag slinker ju in då och då..räcker inte det? skratt.



Livet är inte alltid en dans på rosor. Men tar man bara tag i skit med gott humör så kommer man fortare fram till ljusningen. Inte deppa ihop nu...aja baja.



Ha en sköööööön helg, le skratt och var glad - då blir allt mycket lättare.



Kramiz Anki N

2009-02-05 @ 15:07:53
Länk: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
elin

Hej

Texten blev för liten nu. Blir svårt att läsa så liten text

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: