Layout.

Datum: 2010-08-19 Klockan: 22:37:08 Kategori: scrapbooking

Har pysslat. Har massa nya papper... massa nya saker att pyssla med. Massa ideer i skallen. Jag låter skapandet flöda.



Det kommer ju så mycket snygga papper. Detta med lite orange med röd/orange mönster i gammal stil. Gjort allt på en brun cardstock. Motiven är på vår lilla kisse Baylies. Det orange passar bra till hennes färger. Som en liten dekoration gjorde jag en liten "garnboll" av hampasnöre.





Vidare gjorde jag en LO med mig själv som huvudperson. Dessa foton tog Daniel då jag var hårmodell.



I denna har jag jobbat med blått. Jag har använt papprets både fram och baksida. Sedan har jag stämplat med Tim Holtz stämplar som föreställer engelska frimärken. Jag har stämplat i jeansblått.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
marie

Åhhh, vad duktig pysslaraea du är!

Det kan man inte säga att jag är...pyssla är det värsta jag vet...kryper i kroppen på mej då.

Synd om min dotter som älskar att pyssla men som tur är så är hennes bästa vän oxå en storpysslare så dom pysslar tillsammans i derras stora pysselrum. Ja, dom har ett sånt ..

Hoppas du mår bra idag. kram

2010-08-20 @ 10:09:48
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Ellis

Dina LO's blev jättefina! =)

Kram

2010-08-20 @ 21:03:43
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: