Scrap-mara

Datum: 2010-08-05 Klockan: 23:51:40 Kategori: scrapbooking

Då har jag tillbringat dagen på scrapmara.

Jag kom där med min lilla låda med mina saker, en mapp med mina papper... å in kom resten med resväskor FULLA... Jag har aldrig sett så mycket saker. De hade lådvis av ALLT... ALLT. Just de. ALLT.

De va pärmvis med stämplar. De va lådvis med stämpeldynor band och dekorationer.

Jag har tyckt JAG köper mycker och är hystersik. Men nej de är jag inte.

LER.

Fyra utmaningar.

Jag gjorde så gott jag kunde. Å de va skoj. Jag fick nya ideer och fick även känna att den nivå jag är på räcker för mig. Man behöver inte ALLT. Tänk att JAG tänker så och är nöjd.

Vi fick även måla med vax och strykjärn å de va HÄFFTIGT.

Ska lägga ut bilder imorgon.

Nu tar jag natten.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Ellis

Då hade du ju det rätt så bra i alla fall! =)

Kram och godnatt!

2010-08-06 @ 00:30:54
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Susanne

Godmorgon!!! Längtar efter att få se dina bilder, måste ha var jätte roligt. Ha en bra dag. Kram Susanne

2010-08-06 @ 07:33:49
Länk: http://vejers.blogg.se/
Johan

Det finns alltid de som är värre än en själv :)



SV: Ja precis, tycker man om någon sådär, då ska man låta den personen veta det. Så ser jag på det nu. Jag gjorde misstaget att tycka om en tjej i säkert 7-8 år utan att säga något alls. Det vill jag inte göra om.



Ja, det var det. En burk hallon och en grötslev blev mina inköp för året :)



Hoppas du har en bra dag! :)

2010-08-06 @ 13:33:40
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: