Tomhet...

Datum: 2010-08-16 Klockan: 10:00:30 Kategori: Kropp å själ/ADHD

... Känslan av tomhet tog över igår.

Med ett bud som var väntat men som var oväntat...

Känslor i massa tar tag i kroppen och man behöver vara nära. Man behöver prata. Ventilera.

Eftermiddagen som övergick i kväll och natt blev ganska lång.

Samtidigt så fortsätter allt. Meninte riktigt som vanligt.

Tomheten tog över.

Känns fortfarande så. Tomt. Slut i kroppen på mer än ett sätt.

Idag är en ny dag och man måste möta det som hänt.

Livet. Man måste möta livet.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Johanna

Sv: Åhh han är 42 och jag är 15 XD

2010-08-16 @ 10:47:31
Länk: http://rockwhore.blogg.se/
Gurkiss

Massor med tankar och kramar till dig gumman <3

2010-08-16 @ 12:02:33
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Johan

Jag finns här Tess om du vill prata :) När som helst :)



SV: Det var jättefint. Verkligen jättefint. Som jag skrev så är vi båda säkra på att vi kommer dela många minst lika fina dygn tillsammans genom livet, men det här var ändå det 1:a och det är ju som sagt speciellt. :)

Avståndet är klart att det är ett hinder, men på ett sätt är det nog bra tror jag. Den där riktiga förälskelsekänslan håller sig kvar längre då, om man inte är nära varandra varje dag, även om det självklart är det man vill helst av allt, att vara nära varandra, så mycket och så ofta det bara går.

Hon har ju 1 år kvar på gymnasiet nu, efter det får vi se. Förhoppningsvis kan vi flytta ihop då. Här eller där, det får vi se, men behövs det, då kommer jag flytta ner till henne, även om det blir ett väldigt stort steg för mig, men kärleken är viktigare. Den är det finaste och vackraste vi har och man måste lämna barndomens trygga famn någon gång, eller hur? :)



Man måste ju ha lök i färsen, haha, men den ska vara riven, det håller jag med om. :)



Brunsås alltså? Skyn och grädde/mjölk + soja. Jag tänkte om ni hade någon annan sås till köttfärslimpan, men vanlig brunsås är väl det man brukar ha och det är gott det! Tjock och fin gräddsås till t.ex. köttbullar är inte dumt! :)

Dock har jag nästan aldrig gjort sås och den brukar inte bli bra, men man lär sig väl :)



Nej, jag tror inte alls på det faktiskt. Sådana starka känslor som kärlek och förälskelse, de försvinner inte bara genom ett slag, över en natt liksom. Då är de inte äkta enligt mig. Försvinner de tar det tid, som du säger, och man själv kanske inte ens märker det till en början.

Usch, sådant vill jag inte tänka på, hoppas aldrig de händer mellan mig och A. Jag känner mig själv och det kan låta konstigt att säga det efter att ha träffats en gång, men det är henne jag vill leva mitt liv med. Henne jag vill dela allt som går att dela tillsammans med. Henne jag vill bilda familj tillsammans med. Hon är min stora kärlek, det vet jag och jag hoppas och tror att det kommer hålla, förhoppningsvis livet ut. :)



Hoppas det går bra med jobbet idag! :)



Nej, det har vi inte. Det kan tyvärr ta tid. Vi träffades ju på bloggen i januari och träffades irl först nu, men vi ska försöka träffas så snart det bara går. Så lång tid det har gått nu ska det inte ta i alla fall. :)



Kram

2010-08-16 @ 12:57:15
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: