Underbara DU

Datum: 2010-02-10 Klockan: 10:47:00 Kategori: Allmänt

Igår var jag sådär hemskt trött. Det tog med möte och en hel dag på jobbet. Men jag känner det inte som förrut. Det är så ibland. Man orkar inte. Jag kämpar heller inte emot. Jag la mig och läste en stund och strax efter åtta la jag mig. Behöver man sova så sover jag.

Vaknade till en tidigt morgon och var inte trött alls. Skönt att orka upp. Väl uppe och barnen i skolan åkte jag ut till Marieberg eftersom jag skulle till min läkare. Jag tog en promenad i området men ångrade att jag inte tog med kameran som sällskap. Tror jag ska göra om turen imorgon och fota lite. Har skrivit det innan och jag älskar området.

Träffen med min läkare var bra. Han bryr sig och vi komemr fram till många bra saker. Jag mår ju så pass bra nu men ändå släpper han mig inte bara så om en månad ska jag tillbaka. Han vill se att jag fortsätter åt rätt håll. BRA. Mera sådant.

Nu har jag plockat lite här hemma och jag ska nog sätta mig och pyssla lite. I eftermiddag ska vi till ögon jag och August och min största rädsla nu är att jag inte hittar dit. I Karlstad är inte allt på sjukhuset utan spritt lite här och var i stan. Men jag växer även i detta. Snart kan jag allt där med. LER.

Återigen ber jag er kommentera... fråga... undra... läs och reflektera!!



Bild: Selma.Liten mini vovve. Igår va hon minsann här och myste med mig den lilla skitråttan. LER.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Johan

Jaha, då ska jag inte flytta till Karlstad. Inte bra när allt ligger utspritt... :)



SV: Ja, det är mycket att göra nu, men Malmö ska bli riktigt kul! :) Du kan ju lyssna på oss om inte annat. Jag vet inte hur de sänder från den där länken, eller vilka matcher, men du kan ju klicka dig in och lyssna :)



Ja, matte är ju tyvärr ett väldigt viktigt ämne. Jag är riktigt glad att jag slipper det numera... Vi var på universitetet idag och tittade lite. Det lutar nog åt någon enstaka kurs till hösten, bara så man kan få bidrag :)



Ja, får hoppas det blir bra med ledsagare! Jag har ingen aning om hur det funkar här i kommunen, men i Linköping är det riktigt bra. Mjölby har ju betydligt mindre pengar att röra sig med, så vi får väl se.

Ja, det var lite synd.. men ärligt talat så vill jag nog helst ha en manlig ledsagare. Det blir ju lättare om man t.ex. ska gymma, simma e.d. men huvudsaken är ju att man kommer bra överens och att man har hyfsat lika intressen. Det är nog det viktigaste.



Hoppas du har haft en bra dag så här långt! :)

2010-02-10 @ 16:03:50
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: