Förstår inte....

Datum: 2010-07-26 Klockan: 19:55:33 Kategori: August/barnen/Autism

.... tröttheten är hemsk just nu.

Vill så mycket å ögonen orkar inte. Ont i skallen varje dag och magen i olag. Kroppen är visst inte helt i form.

Vet bara inte vad ja ska göra för att komma rätt heller. Segt till tusen.

Vid fem typ orkar jag inte hålla mig vaken längre utan brukar slockna... sover som en gris i timmar... Hur nu grisar sover??? Sover de tungt? Varför säger man så egentligen? Nåja... jag sover i alla fall... är vaken några timmar sen och somnar gott fast man sovit sådär.

För några veckor sedan sov jag inte alls... är de en slags baksmälla? Att de kommer igen?

Daniel grejjar och jag vilar.... hans enda lediga vecka.... men de finns småsaker att göra. Som inte är klara och nu har han tagit tag i de. Oron i mig lugnas lite samtidigt som jag ser de nya projektens möjlighet.



I samma takt som regnet faller så kommer jag på saker jag inte behöver men som jag ändå vill veta vara jag har... ler... å de gör mig tokig. Går runt å letar lite men finner inte grejjerna... just nu letar jag mina betyg. Behöver dom inte men vill veta var jag lagt dom. En begynnande demens? Börjar nästan tro de.

Nåja... de dyker upp någon dag då jag minst anar de å DÅ vet jag ju att jo de va ju där ja la dom.

Idag fick jag även diganospapper på sonen. Då har vi ytterligare en diagnos på papper.



Ska mitt barn behöva ha allt? Ska han behöva ha alla dessa svårigheter? Livet är ju svårt ändå på något vis. Älskade unge.



Kommentera här 4 st

Kommentarer
Pernilla

Jaa usch det var segt att jobba med skallebank igår men det gick...nu är jag äntligen ledig i 2 dagar, ska bli såå skönt =)

2010-07-26 @ 20:10:00
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
SOFFIEPROPP

va jobbigt du har det hoppas nu att ni får det fortsatt skönt i sommar vi behöver inget mer regn nu iallafall:)

Och hoppas att din son får den allra bästa hjälp så han kan leva så normalt som möjligt,

kram

2010-07-26 @ 20:23:46
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Josefine

haha, jo jag får försöka! Tack :)

2010-07-26 @ 22:08:36
Länk: http://josseish.blogg.se/
Pernilla

Tack, det ska vi göra =)

2010-07-26 @ 22:21:28
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: