Kroppen

Datum: 2010-07-16 Klockan: 10:04:31 Kategori: Allmänt

Igår la kroppen av.

Magen föll ihop... skrot helt enkelt.

Allergin slog till med kraft. Kli i ögon och snorig och hej va trött man blev.

Regnet som kom.

Tröttheten slog rot i kroppen och tog över.

Somnade och sov en otroligt sen middag. Vaknade med ett ryck när klockan var halv åtta.

Katter som protesterar.

Lusten som försvann.

Idag är en ny dag.

Kroppen mår ganska illa men jag ser fram emot dagen.

Solen skiner mellan lite mörka moln och luften friskar i.

Njuta av dagen ska jag göra. Sitter i min snygga bikini och håller på med lite av varje. Det är kött som lagts i marinad inför kvällen. Det är tvätt som tvättas. Det är väskor som ska packas. August ska iväg till Malou han i helgen. Påminde att de tillbringar tid i kompisarnas hus, förberedelse.

-Ja men de vet jag väl att dom är, svarar han kavat ifrån baksätet. När ska jag åka?

Imorgon svarade jag då. När han kom in i morse var det första han frågade när Malou tänker komma. Sedan har det bara varit prat om alla figurer i Astrid Lindgrens värld. Pippi som är konstig som inte vill bli stor, August kan inte ens vänta på de säger han. Tjuvar och poliser, Karlsson va gör han nu? Tankar. Funderingar.



Mitt älskade barn. Mina älskade ungar. Så goa som socker. Finast. MYS.

Just nu gör en allt för att de andra ska ge sig upp och ja de andra två sover. Två andra barn är oxkså på ingång för att vara hos oss i två veckor.

Vi har planer. Vi hoppas på fint väder. Det blir lite av varje. Sälen och vi ska till min goaste kompis Anna.... SÅÅÅ roligt. Länge sedan. Dax att träffas. Prata bort några dagar.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Becca & baby

Skönt att åka iväg till en kompis. Jag och Isac ska iväg en vecka med en i föräldragruppen och hennes dotter :D

2010-07-16 @ 16:43:02
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Ellis

Hej!

Hoppas det känns bättre nu och att du får en fin helg! =)

Jag är bara och dansar, tränade imorse så skulle egentligen ha behövt vila lite men det ska nog gå bra.

Kram Elenor

2010-07-16 @ 17:11:19
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: