Semestern har börjat...

Datum: 2010-07-15 Klockan: 16:16:59 Kategori: Allmänt

Å då kom regnet lagom till jag slutade...

Men jag är glad över att få vara just ledig.

NJUTA.

Har handlat. MASSOR. Å nu hoppas jag vi klarar oss ett litet tag.

Trött. Segar.

August tog på sig kläderna för nu skulle han cykla.

Oskar som var så hungrig att han nästan dog nyss sitter med nya mobilen.

Albin suckar å stönar.... hittar inte sin mobil.

Pappan är på After work.

Mamman pustar... har värk...



Hungrig mrn utan kraft att laga mat. Nåja... vi får se.



Kommentera här 1 st

Kommentarer
Johan

Ja, nu jävlar regnar det! Ojojoj! Jag blev asblöt bara av att gå in från taxin förut :)



SV: Ja, det är det antagligen, men för mig känns det konstigt. Det är inte naturligt för mig. Mamma och pappa har aldrig gråtit inför oss. Ingen äldre i någon äldre generation, men självklart är det lika vanligt.



Det är bra det, det ska du vara också! :)

2010-07-15 @ 18:54:49
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: