Sömn

Datum: 2010-07-15 Klockan: 09:32:21 Kategori: Allmänt

Efter att i över en vecka inte sovit vidare värst så sov jag som en död i natt. Vilket uttryck men jag har verkligen sovit. Visst var jag vaken ett par ggr men jag känner ändå att jag fick somna.

Hade en bra dag igår.

Flera positiva saker.

En underbar eftermiddag och kväll med min underbare Daniel. God mat... å planeringen för nästa vecka var ocj är något jag blev så glad för.

Idag jobbar jag sista dagen innan semestern. Ska handla lite och förbereda för grill imorgon med goa vänner. Sedan blir det förhoppningsvis många goa lata dagar i det underbara sommarvädret.

NJUTA.

Just NJUTA ska vi ta fasta på. Att verkligen leva hör och nu. Ta en stund i taget. Jag tränar på detta varje dag. Vara glad för det lilla man får.

 




Kommentera här 1 st

Kommentarer
mamma mindy

Skönt med semester snart...Ha en bra dag..Fin bild på dig..kram

2010-07-15 @ 13:10:42
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: