Vaken

Datum: 2010-07-19 Klockan: 08:26:50 Kategori: Allmänt

Vaken tidigt.

Stälde klockan för att få se författaren bakom boken JAG ÄR WANTED.... ni hittar honom och allt om bok och hemsidan om ni söker på just JAG ÄR WANTED på Facebook tex.

Nu sitter jag här i soffan och funderar över dagen. Vad vi ska hitta på. Det ser nog inte ut att bli bad. Så jag kanske ska packa och åka till mamma ett tag. Leverera lite kort jag gjort.

Men de är fint ute de är de... klockan är tidigt så värmen kanske kommer. Det är sval luft nu. skönt.

_______________________________________________

Va hittar ni på där ute? Kommentarerna är få men besökarna finns ju. Berätta vad ni har för planer för dagen. Återigen behöver ni kommentera om ni vill att jag ska hitta tillbaka till er. Jag har som sagt blivit av med alla favoriter i och med min hårddiskkrasch.

________________________________________________________________



Tankarna far iväg. Jag känner ensamheten ända in i själen. Jag vill verkligen ha folk omkring mig. Vuxna. Vixna som tillsammans med mig och barnen kan hitta på saker. Inget stort, men något litet. Det vill jag. Är så trist. Varför jag känner så. Oron. Den inre. Borde åka och träna oxå. August är ju dock hemma. Vet inte om de fungerar med honom med. Kanske ska klä mig och åka och testa.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
meyav

alltså nr 1

2010-07-19 @ 09:29:37
Länk: http://meyavoo.blogg.se/
Pauline

Det vuxna sällskapet känner jag igen.. Har inte hunnit skaffa så många vänner i Kalmar där jag bor nu och sitter hemma sjukskriven. Det är trist att vänta på kombon och förlita sig till att åka och fika hos hans vänner då och då..



Hoppas Ditt inre lugn kommer tillbaka snart..

Ha en fin dag!

2010-07-19 @ 20:16:07
Länk: http://paulinepousars.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: