Visningen....

Datum: 2010-03-25 Klockan: 07:05:02 Kategori: Allmänt

Senare idag kommer jag länka till bildr från själva showen. Eftersom det är ett rasande tempo fanns inga chanser för mig själv att ta bilder.... några ahr jag tagit i väntan på visningen givetvis och kommer bjuda på....

Men som sagt jag kommer få bilder och jag tror jag ska komma över före bilder på oss också och alla modeller då vi var 12 totalt.

Första gruppen var KILLAR... Sedan gruppen som kallas MAKE OVER som jag deltog i och vidare gruppen med GLAMOUR TJEJER....

Min favorit var denna ljuvliga tös...

   

Sedan hinner jag klämma in några fler bilder...





 





Kika in på SALONG AGATON 

Bara att klicka på namnet. Tror att bilder kommer upp där vad det lider.

Sooo looong


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Marcus Å

Fina bilder! Allt bra med dig idag då?

2010-03-25 @ 08:10:20
Länk: http://slipsens.blogg.se/
Sandra

Åhhh va roligt. Skulle vara jättekul att vara med på något sådant.

Nu lyckades jag inte klicka på namnet men ska nog komma på hur man gör.

Vill ju gärna se fler bilder.

Vill ju se hur du blev =)

Ha det gott.

2010-03-25 @ 09:14:15
Länk: http://urrensning.blogg.se/
Johan

Det gick bra antar jag? :)



SV: Nja, jag håller mig nog hellre till det gamla välkända på den fronten :)

2mm är inte så vanligt hos tjejer du... :)



Armen är bättre till och från. Nu har jag tagit en starkare variant av Panodil som jag fick av en ledare här, så nu känns det inget alls, men förut kändes det lite...



Nej, Spike är som han är... Han fyller 22 i höst, han är bara ca 9 månader äldre än mig... Så jag ligger närmre honom i ålder än de i klassen :)



Kram

2010-03-25 @ 17:44:47
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: