Malou å August

Datum: 2010-10-20 Klockan: 20:18:15 Kategori: August/barnen/Autism

I eftermiddag kväll har August och Malou bakat. Det var en stolt kille som kom hem med sina bakverk. Det var muffins pepparkaka samt typ mockakaka. Till pepparkakan vispade jag grädde som jag blandade med lingon. Det är sånt dör gammalt och mycket gott.

Så nu har vi kvällsfikat. Kan säga att han är ännu mer stolt nu våran prins. Frågat massa gånger om vi tyckte de va gott.





Kika in till MALOU för mera bilder på självaste baket.


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.


Daniel fortsätter med golv inne i flickornas rum.

 

De går sakta framåt eller rättare sagt i en rasande fart. Jag plockar med vad jag kan under dagarna när jag är hemma och Daniel tar vid när han kommer hem.





Kommentera här 2 st

Kommentarer
bjorne

Ser riktigt gott ut det dom bakat och hoppas allt går bra med golv o annat.

2010-10-20 @ 20:41:29
Länk: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Ser riktigt mumma ut! :)

2010-10-21 @ 08:47:08
Länk: http://hoppelajnen.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: