Övertalning.

Datum: 2011-03-14 Klockan: 10:24:20 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Efter den sedvanliga övertalningen med mig själv kom jag iväg till gymmet.

Nu är jag nytränad och ska strax hoppa in i duschen.

Massor med grejjer från vinden är nedplockat och väntar på att få komma till tippen idag. Sedan fortsätter vi rensa där uppe. MYCKET är på gång bort i alla fall.

Martin har även varit här på morgonen så en del papper inför bygglovsansökan börjar bli klart.

Sedan väntar jobb för mig....

Tänk va tacksam ja gär för alla bra dagar. Alla dagar då jag kan fylla med de positiva som finns. Igår kom en svacka. En liten på kvällen när saker kommer tillbaka. Saker jag aldrig glömmer men har accepterat och på något vis bearbetat. UNder den press jag levde DÅ hade jag inget val. Jag gjorde mycket för att överleva det året. Idag är jag tacksam att jag till slut orkade vidare.

Nåja. Ny vecka och nya utmaningar.



Bild: Ytterligare en underbar bild på vår katt Arwen.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Lixy

Men de flesta vet väl att alla ställen har olika pris, så det tror jag nog de flesta inser.

2011-03-14 @ 10:45:38
Länk: http://lixy.blogg.se/
Lixy

Ja men det är ju orimligt att det skulle vara bättre bara för att det är dyrare när det är samma sak av samma märke, och på tex ebay så är man försäkrad att få tillbaka sina pengar om man blir blåst vilket inte är fallet på tex tradera, ja det är nog lathet och okunskap som gör att folk betalar överpris på saker. Jag tycker att det är dumt att göra så.

2011-03-14 @ 11:02:38
Länk: http://lixy.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: