Bröllopsdag

Datum: 2011-09-27 Klockan: 17:20:39 Kategori: Bröllop

Jag kan inte säga att vi är så mycket för att fira såna där dagar. Förr var sånt där så viktigt för mig.

Förra året glömde jag till och med bort att vi hade bröllopsdag. Blev påmind av en arbetskamrat. Grattis på bröllopsdagen sa hon. Ooops va de idag? Okej.

Jag har hela tiden blandat ihop dagarna också. 26 eller 27 september. Året? Inget minne. Varför? Ja vet inte? För givetvis är de en viktig dag. Givetvis. Men samtidigt så är alla dagar viktiga. Man kan fira varann precis när som hellst.

Idag kom dock maken hem med en liten sak. Inte så lite för mig. Han vet vad jag tycker om. Han vet precis. Sitter dock och tycker jag är hemskt som inte köpt något till honom.



Bild: Halsband rån Pilgrim. Såg dock att mittenblomman låg med fel sida upp. Skitfint. Har fler smycken från Pilgrim som Daniel köpt till mig. Tycker mycket om dom.

Men som sagt det kommer fler dagar.

Idag har vi varit gifta i tre år.

Jag och in egen prins Daniel.



Bild: Klänningen jag gifte mig i. Vi gifte oss borgligt i statshuset i Stockholm.



Bild: Vid statshuset. Vi hade sån tur att min bästa kompis Marie var i Stockholm samma dag. Så hon tog fina bilder av oss som jag är överlycklig att jag har.





Kommentera här 4 st

Kommentarer
Yohanna i Las Palmas

Grattisar kommer härifrån ;)

Ja alla dagar är viktiga dagar, det har du rätt i.

Kom förbi här från Helenes dagbok och kikade lite.

Hälsningar

Yohanna

2011-09-27 @ 17:42:25
Länk: http://yohannailaspalmas.webblogg,se
i min lilla lilla värld

Grattis och va fina ni var

2011-09-27 @ 22:17:43
Länk: http://saratilling.se
Emelie - Mamman som älskar vitt

Jättefint halsband han köpt åt dig!! :)

Å grattis (i efterskott) på er 3 års dag.

Kram!

2011-09-28 @ 12:59:03
Länk: http://njutensmula.se
Johan

Minns jag inte fel så tror jag att jag kommer ihåg när du skrev om detta förra året också. Har för mig att du hade bilden på dig i fönstret i inlägget då... :)



Jag har ganska lätt för datum, siffror, resultat osv.



SV: Hur mår du nu? Det var ju ett tag sen och min blogglist är fortfarande inte direkt tillbaka. But life goes on... :)



Så bra, då vet jag! Tack! Jättesnällt att du kollade upp det, även om jag personligen kanske inte kommer i kontakt med det, åtminstone inte i dagsläget, men kan vara bra kunskap att ha! :)



Jadå, med mig är det ganska bra för tillfället. Mycket är på gång nu känner jag. Har börjat komma igång ordentligt med skolan nu, kärleken kanske, kanske, börjar ta ny fart och kanske har jag också en lägenhet och har flyttat om knappt en månad. Det är visning på fredag. :)



Hoppas du mår okej vännen! :)



Kram

2011-10-05 @ 15:09:07
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: