Att önska

Datum: 2012-04-28 Klockan: 23:20:32 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Som många andra dagar önskar jag att få göra något. Något annat än bara vara hemma.

Önskar att någon vill hitta på något.

Önskan över att jag inte är motorn. Den som frågar efter. Den som vill. Hör av mig.

Jag önskar att någon vill göra något med mig. För att den vill detta.

Plötsligt händer de.

Nej jag skrapade inte triss.

Efter sms en miljon sju hundra förtiofemtioelfte ggr till Ulrika ang div hundfrågor, läs pälsvårdsprodukter så frågar hon om ja vill med på MH.

Jo jisses ja ha ja. Nu? Strax? Ja men tjoho. Ja men de ska väl gå bra.

Så bar de iväg. Nytt. Aldrig varit på. Två dvärj från kull som skulle göra detta som min uppfödare fött upp.

Det var både trevligt och intressant. Man lär sig. Får insikter och massa nya frågor och större intresse.

Alexandra var också med. Pappan ska nog få bygga upp banor nu samt leka spöke i skogen. Ler.

Aningen frusna och väl hemma kommer en negativ tanke. Mitt i den positiva. Tänk att det aldrig är någon man ändå förväntar sig som hör av sig. Som på något vis man tänker om saknar de aldrig mig? Vill de inte umgås?

Jag är så glad att få bli med. Så det är det jag lägger fokus på. Även om den negativa tanken kom bestämde jag att den är en sk energislukare som är röd. Så då får man säga ja det är tråkigt ledsamt men jag vill bara ha grön energi så tanken får komma men sedan POFF bort.

Glädjas över det som är. Vara glad för denna dag. Även över en annan insikt. Samt sms från två vänner som också alltid finns. Sedan ett samtal och sms med en person som är viktig. Som jag är tacksam finns. En lärdom på kvällen. Sedan tacksamheten till Daniel som finns där. Älskar dig.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sofie

Vad härligt att du har haft en bra dag! Kram!!!

2012-04-30 @ 07:31:04
Länk: http://kajakpaddlaren.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: