Chevrolet´s kennel, mellan Schnauzer.

Datum: 2012-04-21 Klockan: 20:01:04 Kategori: Djuren

Som ni vet har ju jag en otroligt go valp. En Schanauzer. Går du i valptankar rekommenderar jag er varmt att köpa en av de fyra killar som finns kvar.
Otroligt fina valpar med bra psyke och sätt. En tålig vovve med en uppfödare som verkligen är intresserad av att finnas med och följa sina bäbisar.
Klicka in på Chevrolet´s och kika på fler bilder och för kontakt.
Här är min Laban.
Han har gett mig otroligt mycket. Otroligt lättlärd och lyhörd.

Kommentera här 3 st

Kommentarer
I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja men precis. Örnar flyger nästan aldrig så lågt om dom inte jagar, så det känns lite som att du borde ta det som ett tecken.

Ja, det får vi hoppas att det är, men jag tror du vet när "det stora" kommer. Man vet liksom till 100% att det var det här jag skulle vara beredd på. Det kan ju handla om stora val som man måste göra, eller så händer det någonting bra som kommer att förändra dit liv. Sen kan det ta veckor, månader eller år innan det inträffar. :)



Men jag håller tummarna för dig. :)

2012-04-21 @ 20:40:40
Länk: http://iambaam.blogg.se/
Sofie Persson

Ja de är jätte fina! Jag är otroligt förtjust i strävhåriga taxar och de är lite lika, inte så mycket men lite! Hundar är underbara när jag inte jobbar så mycket och vi inte ska resa så ska vi skaffa en ny hund. Men som sagt inte nu.

Hoppas allt är bra med dig, ha en fin helg, Kram!

2012-04-21 @ 23:06:56
Länk: http://kajakpaddlaren.blogg.se/
mariellejohnsson

Hej jag träffade den minsta sortens Schnautser via jobbet häromdagen. En pytteliten valp. Så himla bedårande! Jag blev alldeles förälskad! Så jag förstår dina känslor för din Laban :-) <3

Kram!

2012-04-22 @ 10:16:17
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: