Laban

Datum: 2012-04-22 Klockan: 22:08:46 Kategori: Kropp å själ/ADHD

När det är tungt är det så skönt att ha Laban.

Tänk att några ansåg att jag borde avstå hundköp pga min livssituation och mående.

Jag tackar min man som var den jag behövde få med på tåget och mina barn för att det rent praktiskt skulle vara möjligt.

Hade jag inte haft Laban hade jag inte gått ut varje dag. Hade jag inte haft honom hade jag inte lufsat omkring i skogen. Jag hade inte skrattat lika mycket. Vi i familjen har något vi alla hjälper till med och som ger oss stunder ihop på nya sätt. Jag hade inte fått allt runt honom som jag tycker ger mig tillbaka.

Han sviker inte. Han ger mig sällskap och närhet. Kärlek.

Han gör mig mindre ensam.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: