Långsam söndag

Datum: 2012-12-02 Klockan: 12:28:25 Kategori: Allmänt

Det är långsamt.
 
Jag har saker att göra och jag gör saker och har gjort saker. Men jag är ensam och jag vantrivs. 
 
Varför är det bara jag som ska ta kontakt? Varför är de ingen som hör av sig? Varför ska alltid jag åka?
 
Så känns det idag.
 
Imorgon ska jag i alla fall till L och det ser jag fram emot,,, hon var ju hos mig häromdagen. Lycka....
 
Men nu? Inget känns skoj. Skyltsöndag ensam? Nä jag kommer inte ge mig ner ensam. Det är inte skoj. Varför ska jag gå ensam? De flesta har ju varann,,,,
 
Ska väl fortsätta läsa Keplers Sandmannen.....
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa

Åh vilket fint kort!!

2012-12-02 @ 20:06:06
Länk: http://madelein.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: