De tar aldrig slut

Datum: 2012-01-02 Klockan: 21:32:55 Kategori: sjukhus/sjukdom

Fler bakslag i natt och under dagen. Jag har inga krafter kvar.

Käpa. Orkar inte. Bytt avd nu och de känns jättebra. Här jobbar min Daniel mycke och kommer jobba när skolan är slut.

Han har varit här i eftermiddag och de tyckte de va konstigt han va här. Lovar att ja hörde från personalrummet att han skulle hälsa på sin fru.

-din fruuuu?

De blir långsamt och ensamt. Fått så mycke bakslag så idag gav jag mer eller mindre upp. Men de som finns runt mig har peppat. Inget kommer ensamt.

Hoppas nu få mer svar imorgon och att jag ska få en första lugn natt. Att jag ska slippa de värsta smärtorna.

Lyx va de med ett litet champagne glas med näringsdryck. Hoppas slippa kramper värre än såhär nu och att inte tarmen slås ut igen.

De ja va med om inatt och som jag insåg senare idag vid avd flytt gör inte saken bättre men jag vet att jag gör ett jäkligt bra jobb själv.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: