Hem

Datum: 2012-01-09 Klockan: 11:47:08 Kategori: sjukhus/sjukdom

I lördags undra de allt om ja inte skulle åka hem. Fick panik.

Igår ville ja hem men sköterskan ansåg att vi skulle vänta till idag när överläkaren va på plats och utvärdering skulle ske.

Så idag räknade jag kallt att ja skulle hem. Men de skulle tas prover först å främst. Väntar nu på svar. Är de bra får ja åka hem. Men man kommer skicka mig på magnetröntgen så man ser att inget grus sitter i gallgångarna som retat min bukspottkörtel.

De kommer att ta tid detta säger doktorn. Det tar på kroppen. Jag kan säga att jag är trött. Men kommer ja hem blir de lättare att komma igång. Tröttheten är enorm.

Maten är ju ett bestyr och ont har jag till och från men inte som innan.

Medicinen fungerar och jag är glad att de är noga. Det har varit hemskt tungt.

Idag är ja trots allt piggare och har suttit hos min granne som blev lite dålig. Så go tant. Tänk att man under såna här omständigheter träffar så underbara människor, som man aldrig hade träffat annars.

Snart är de lunch och efter de hoppas ja svaren kommit och ser bra ut och att alla papper blir klara. Sen vill ja få hem barnen. Hämta August. Krama å lukta på dom. Mina ungar.

 


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Tess

Hoppas proverna var bra!

2012-01-09 @ 15:00:57
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
mariellejohnsson

Skickar dig en massa kramar och att jag tänker på dig! <3

2012-01-09 @ 19:38:30
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: