Konstigt mående.

Datum: 2012-01-28 Klockan: 13:41:32 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag kan inte förklara mitt mående.
Jag vet inte ens varför jag mår som jag gör just nu.
Om det är något på G i kroppen. Om det är efter sviterna av allt jag gått igenom med min pankriatit. Eller om det beror på en medicin som jag fick för min IBS. Eller beror det på att jag slutade ta den nu så jag fick någon utsättningsgrej av detta?
Ja känner mig som i ett ingenmansland. Jag kan inte förklara hur jag mår eller känner mig. Men jag mår inte okej. Vet inte ens vem man vänder sig till för att få klarhet.
Jag tar en stund i taget. Jag försöker verkligen leva här och nu och se allt positivt jag bara kan.
Det är tufft. Men det måste ju gå. Men man blir jätterädd att det ska vara något helt annat.
Det enda jag vet helt säkert är att jag är trött på att inte må bra. Att de hela tiden är något. Att jag hela tiden känner att något är tok i kroppen. Att jag just nu är så utan energi så jag inte orkar ett skit. Att jag inte ens pallar de helt vanliga. Jag orkar ju knappt läsa eller ligga...
Är det såhär livet ska vara?

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Sandra- Med Bebis I Magen

SV

jaa me, riktiga salongsnaglar vill ja göra, men de känns osnödigt nu när ja är gravid, kroppen kan lätt stöta bort dom då, o de känns som onödiga pengar....

2012-01-28 @ 14:09:20
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
JENNY

Försökte hitta nått inlägg om din operation, men hittade inget..

Vart har du opererat dig? Kram

2012-01-28 @ 16:06:59
Länk: http://jennyjanssons.com
JENNY

Då förstår jag att du tycker att en bh skaver :(

2012-01-28 @ 16:52:54
Länk: http://jennyjanssons.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: