Sista dagen

Datum: 2012-01-30 Klockan: 07:54:22 Kategori: Allmänt

Idag är det sista dagen innan det vanliga livet drar igång.
Jag har en del jag måste få ordning på idag. Som vanligt har jag lite noll koll. Jag har inte fått ordning på alla papper och tider och möten.
I förra veckan, ja på fredagen kom givetvis en räkning på att jag uteblivit från min bröstoperation som skulle skett den 17 januari. Saken är ju den att jag avbokade den eftersom jag inte var bra sen pankriatiten. Jag fick ju även ny tid. Så idag ska man alltså ringa och få den räkningen markulerad samt kolla upp så jag verkligen har en ny tid. Något har ju gått fel kan man säga, SOM VANLIGT.
Men jag en tid till Sjuksköterskan idag också. Mitt i allt. Just när de har telefontid och allt de där på operationsplaneringen. Det är som vanligt. Allt på en gång. Imorgon jobbar jag så då är det svårt att ringa med. Men måste ju verkligen kolla detta så det inte blitt något fel. Mer än att de faktuererat.
Banken ska få ett besök med.
I övrigt ska jag väl börja ta tag i studielitteraturen är tanken och börja skriva lite kring de uppgifter jag har att lämna in.
Vilka är era planer för dagen?





Bild: Jag och Daniel. Du & jag. VI.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Sanna K

Planer... Hm, jag ska jobba, handla och tvätta. Och gå och lägga mig tidigt, (vilket jag vet redan nu att det antagligen spricker...)

Hoppas du får en fin dag!

/Sanna K

2012-01-30 @ 08:45:01
Länk: http://www.my-third-life.blogspot.com
Johanna

Hoppas du fick ornat med allt :)

2012-01-30 @ 15:57:14
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Anonym

sv: okej ! har du haft en bra start på veckan? :)

2012-01-30 @ 19:02:12
Länk: http://hannalovisasol.se
Mallamousan

Nej jag har inte tagit bort lösenordet så det låter lite konstigt!? Men jag kunde inte kommentera din blogg från mobiln i helgen när du hade skrivit inlägget!?



VI är väldigt glada som får ha med August att göra och vilken skillnad på kille denna helg. Pigg och alert (okey inte pigg på morgonen men du förstår nog vad jag menar) VÄldigt positiv och har pratat och frågat flera gånger om han inte kommer till oss snart igen. Om det inte är redan nu till helgen. !:)

2012-01-31 @ 15:32:35
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: