Tankar

Datum: 2012-01-19 Klockan: 16:01:32 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Funderar.... bytt bloggportal.
Ville fan att något skulle hända. Lite nya läsare.... kanske synas mer. Men jag inser. De är inte så många som är intresserade av vanligt folk.
Man ska ju ha renoveringsbilder som leder till hem som platsar i inredningstidningar. Man ska köpa väskor som kostar tusentals kronor och man ska visa nakenbilder och stora bröst och varit med i en dokusåpa å skämt ut sig. Vara yta.
Ja jag vill bli läst. Annars kunde jag ju skriva dagbok. Å jag vill kanske vara till nån nytta någonstans. Men ja vet ärligt inte.
Jag borde kanske lägga ner detta helt och ägna min vakna tid till något annat. Tröttnat på FB också.... ger nada. Inget ger något just nu i och för sig. Tomt. HALLÅÅÅ de ekar för fan....
Dåligt med respons.... eller kommentarer som visar att ingen läst det man skrev. Nej va fan va gnäll.... men just nu känns de som om detta kan kvitta.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: