Resurser

Datum: 2012-10-10 Klockan: 18:25:58 Kategori: Allmänt

Tänk vad tur mitt barn har som har andra vuxna runt sig som gör saker som jag inte vill..... att andra ger saker till mitt barn som jag inte kan ge.
 
Det jag inte kan gör någon annat och jag ser det som något positivt och bra. Jag ser det som en resurs och en stor rikedom för mitt barn.
 
Idag kom August glatt hem från Malou efter att ha varit på marken och i handen i högsta hugg en stor ballong i form av en SMURF..... lycka....
 
Jag går aldrig på marke längre och ballonger är de värsta jag vet. Jag skulle aldrig köpa en ens..... å bara han ändå har dom på sitt rum så får han ha dom..... 
 
Jag är så glad för det Malou och Alex ger mitt barn. Jag skulle aldrig bli sur grinig och arg på deras val de gör när August är hos dom. Jag vet att de gör allt de kan och alltid har August bästa i tanken. Så även om de gör saker jag inte är någon stor entusiast av så vet jag att det de ger berikar mitt barns liv.
 
Tänk om lite fler kunde tänka så.
 
 
 
 

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Susanne

Ett barn kan man ge mycket gl'ädje för en en lite pening. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2012-10-12 @ 05:52:53
Länk: http://vejers.blogg.se
Mallamousan

Haha, men förlåt! Nu när jag läser det så vet jag ju faktiskt om att du inte gillar ballonger! Sorry!:)

2012-10-14 @ 14:57:39
Länk: http://mallamousan.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: