Nu jäklar ska de bloggas....

Datum: 2008-04-28 Klockan: 14:41:56 Kategori: Allmänt

Man får väl säga HEEEJ till er andra som bloggar på denna portalen så får vi se vad man kan bidra med??? Hrm... hoppas man kan gläja någon annan med sitt dravvel.

Hemma idag med sjukt barn eller sjuka.... njuter, ja de gör ja efter några hemska dagar i livet är det skönt att få vila ut....

Planterat lite blommor idag... hittar alltid något som ja vill få ner i rabatterna fast ja inte ens vet va ja har där innan eftersom trädgården är ny. Men ja ser fram emot att se vad som kommer upp...

Nope ska greja lite å se om ja fattar detta med design på sidan....image1

Kommentera här 2 st

Kommentarer
jenny

Hej vännen.
Kul att du börjat blogga, det är ju kul att få följa ditt liv på detta sätt.
tack för din kommentar i min blogg och dina tips, orden peppar.
Kram

2008-04-28 @ 14:59:26
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se
jenny

Jag hade B innan operationen.
Jag dricker inte 4 liter om dagen, då hade jag nog rullat fram men jag har nog druckit en 4 liter i veckan, inte helt omöjligt.
Nu är sambon nere och ska köpa wokat på Thaien till mig, men jag ska skippa riset :)
Kram

2008-04-28 @ 16:08:33
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: