Å regnet de bara öser ner...

Datum: 2008-08-02 Klockan: 11:11:31 Kategori: Allmänt

å GISSA allihopa.... Jag har strykt å fått in all tvätt.... August håller som bäst på att klä sig i regnkläder å ska ge sig ut å leta kompisar. Han e otrolig min son.... där finns de verkligen aldrig något dåligt väder. Vill han ut så går han ut å klär sig så de fungerar utan minsta tjat.... men så e han ju speciell i sig själv oxå...... Inga bekymmer någon gång igentligen han tar allt som de e och gör de bästa av allt. Önskar att ja själv var sån ibland.

De är väl en ligga å läsa dag i dag å se en film dag antar ja... får se va vi gör. Daniel har i alla fall lagt sig med en bok. Ja läste ut Mari Ljungsteds senaste igår...hette den den svarta ängeln tro?? Ja den va bra i alla fall som resten av hennes böcker. Rekomenderar varmt. ska återgå till Flickan under gatan nu.... tror ja i alla fall en stund.

Vi blir nog hemma antar ja....




Å jaaa idag kan man ha jeans.... har ju två nya... vilka ska ja ta??? Hrm fortsätter nog att springa runt i trosor å linne ett tag.....


Kommentera här 3 st

Kommentarer
anne

Flickan under gatan var sååå bra tycker jag, gillar deras böcker!

2008-08-02 @ 11:31:02
Länk: http://annnne.blogg.se/
Petra

Snyggt!! Kul att du viasr trosorna med..hihi!! Ja vad gör man en dag som denna? Vi ska gå på bio ikväll men idag vet jag inte, städa å slappa å blogga tror jag!! kram

2008-08-02 @ 12:07:52
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Lisa

Jamenvisst ;) perfekt!

2008-08-02 @ 12:24:14
Länk: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: