Ämne...

Datum: 2008-08-06 Klockan: 10:50:40 Kategori: Allmänt

Sitter å spånar....

Kommer inte fram till något bra ämne att dryfta idag...

Kanske kommer det med tiden?

De grå har visst knappt vaknat, men ja solen skiner skapligt idag. Å ja vaknade på de allra bästa sättet.... Vilket sätt? att min darling krama å låg lite extra nära så ja vaknade av de. De e fasen de allra goaste man kan. Därför förlåter ja honom därmed för att han inte gör detta om kvällen ;-) Jag är en förlåtande själ,,,, mohaaaaa inte alls... gör mig inte för sur för då surar ja i veckor månader å i år e ja rädder... ibland i alla fall.  Förstår i å med denna tanke var min snart tonåriga son fått sitt sätt ifrån. HJÄLP om bara litet tag så har ja en TONÅRING!!! Var blev åren av?? Hur gammal har ja blivit?? EGENTLIGEN?? Å HUR ska ja tackla denna hormonstinta kille?? Som grymtar å muttrar och surar??? Fast ändå e de bästa som finns???

Eftersom solen skiner något ska ja ta hand om lite tvätt eftersom ja gärna spar den till en sån dag när de regnar... å vi ska greja med huset så ja bör flytta mig från burken så karln kommer åt banken.... hoppas vi får in en dörr eller dit några bläck idag, fönster får ja nog se mig om i stjärnorna efter eftersom vi behöver hjälp då....


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Söderlund

Hm tråkigt.

Jag har sett nu första 25 minuterna av filmen, och tycker såhär långt att den verkar bra. Vi får se vad det följs upp utav.



Hur ska du ta hand om onsdagen? :)



Mvh

Söderlund

2008-08-06 @ 11:02:10
Länk: http://ventux.blogg.se/
Gabriella

Hejdär! Veckans blogg är fortfarande inte framröstad och du har fram till Lördag 10/8 2008 att rösta. (resultatet kommer söndag 11/8 2008)



5 nomineringar - skynda o rösta fram din favorit!



www.rosaglitteriansiktet.blogg.se

2008-08-06 @ 13:32:13
Länk: http://rosaglitteriansiktet.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: