Hemma...

Datum: 2008-08-29 Klockan: 17:53:21 Kategori: Allmänt

 jäkligt trötter.... Har beställt lite foton nu å ja vet inte hur många gånger ja gjorde fel..ghaa.... vaddå borta i skallen... eller e ja helt på snurren kanske rent av??? Vem vet man kanske ska "rycka upp" sig å skaffa en ny frisyr... fan ja blir irriterad... men som sagt ja vet nu vem du är eftersom man har tillgång till IP nummer så man ska passa sig lite för anonyma kommenarer..... man ska stå vad man tycker genom att  visa vem man e anser ja eller knipa käft... Nåja energidödare ska man inte lägga energi på....

Jooo idag har ja faktistk tagit tag i lite på jobbet... Återigen försökt framföra att de e grymt tungt å att vi har ont pga detta.... de leder väl ingen vart kanske men va fan ja kan inte va tyst. Sedan ringde ja Företagshälsan för nu får de ta tag i min rygg axlar å nacke för de e ju helt klart pga jobbet å går vi dit allihop med värk kostar de å då kanske de börjar inse att vi behöver mera folk.... va vet ja men ja har ju bara en kropp å ja tänker inte sitta som en invalid om några år för att jag inte gjorde de ja kunde... detta med företagshälsan e ju för oss och nått som e bra så vi får se. ja ska träffa en sjukgymnast å ja har diskuterat ang lite akupunktur så ja kan slappna av å slippa min migrän... de har hjälpt många å ja provar gärna. Akupunktur har hjälpt mig innan vid andra besvär....

Sedan på måndag redan fick ja tid till tandis... Bo..... Han hade fått återbud för ja känner ja har så ont i munnen å ja skulle ju tänka över detta med bettskena fram till ja får tid i oktober november med de blir bara värre å värre så ja måste ge mig iväg... de får kosta ja kan helt enkelt inte ha så ont som ja har nu..... Å givetvis kommer även skallen bli bättre utan dessa spänningar ja har pga att ja gnisslar tänder....

Nu gott folk ska Tess hoppa ner i ett varmt bad... Sedan när darlingen kommer ska vi dricka kylt rose vin och äta räkor ostar å bröd å aioli..... se Jericho å bara ha de nice... De e fan guld de.... sånt kan ja njuta av kan ja säga...



Kommentera här 3 st

Kommentarer
Kattis

Åh, vad mysigt ni ska ha. Själv har jag en make som åker och jobbar, ungarna är väl ute på sitt så jag får sitta själv hemma.............jippie, hurra. Äntligen ensam, hahaha.

Kram

2008-08-29 @ 18:35:44
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Kattis

Mig gör det inte vilken dag, bara jag får en stund för mig själv. Och på fredagen jkan jag ju sitta uppe lite längre för jag behöver ju inte gå upp dagn efter. Så jag komme rsitta här vid bloggen tills jag stuper ikväll!

Hahaha

2008-08-29 @ 19:00:11
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Kattis

Hahaha, på den sidan man ser vikka som skrivit senaste inläggen...DÄR var en och samma knasdåre som bara skrivit massa bljinlägg och lyckats fylla upp hela sidan, TVÅ ggr.

Så menar jag.

Hahaaha

Jaaa vi toppar!!!!!!!

2008-08-29 @ 19:10:42
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: