Suck

Datum: 2008-08-23 Klockan: 23:33:46 Kategori: Allmänt

Trist slut de blev på dagen....

Daniel åkte ju iväg med Ozzy å hans onda handled.... de blev vidare färd till akuten i Karlskoga å ja nu väntar å väntar de på svar från röngen... Skit om de e nått mensamtidigt sitta vänta i timmar på inget liksom.. ja vi får se. Nå e de ju han har ont... bara tredje gången i hans 13 åriga liv de e nå med en handled så..... vi får se om han kommer hem med skena igen....

Så ja har suttit å prtat bort en stund i telen med syrran.... mycket som rör sig i skallen på mig nu å då e de bra å ventilera lite med henne....

Känner att mina inlgg mest blir lite dagboksanteckningar just nu.... inga roliga händelser tyvärr... hade ja varit med till akuten hade ja säkert kunnat bjuda på nån skön historia för alltid händer de nått....

Har sån jäkla värk i tänderna å kroppen i alla fall så besök hos tandis blir de nog framöver så ja får min bettskena.. ja har tänkt klart kan man säga ja kan inte ligga å bita på tänderna... visst de som gjorde ont mår bättre eftersom han slipa ner dom men som han trodde kommer ja bita på andra tänder å nu har ja värk i en annan å de känns som om den e lös typ... all migrän å värk kan jukomma även från mina tänder... Måste göra allt nu för att må bättre så ja orkar med allt....

PUST ja.....

Funderar på om ja ska vänta uppe å vi orkar se ett avsnitt av Jericho när darlingen kommer men ja lägger mig nog å läser nu... trött å imorgon blir de fönsterbyte så ja får stå med mat osv och så ska ja på Me&i party.... KUL ja får komma ut lite träffa lite folk härifrån... vill så gärna lära känna nån här.....

Natti natt....




Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: